Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 godz.
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 godz.
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    2 godz.
    W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    2 godz.
    W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
  • Kierownik ds. Sprzedaży

    Praca.pl Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska: Planowanie i realizacja strategii sprzedaży; Zarządzanie oraz motywowanie zespołu sprzedaży; Analiza rynku i konkurencji; Podtrzymywanie stosunków z ważnymi klientami i poszerzanie bazy nowych; Monitorowanie i raportowanie wyników sprzedaży do Dyrektora Sprzedaży;...
  • Kierownik ds. Sprzedaży

    Praca.pl Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska: Planowanie i realizacja strategii sprzedaży; Zarządzanie oraz motywowanie zespołu sprzedaży; Analiza rynku i konkurencji; Podtrzymywanie stosunków z ważnymi klientami i poszerzanie bazy nowych; Monitorowanie i raportowanie wyników sprzedaży do Dyrektora Sprzedaży;...
  • Kierownik Sprzedaży ds. rur polimerowych

    Poltrade17 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością   kujawsko-pomorskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż rur polimerowych dla ciepłownictwa i przemysłu, a także wodociągów i gazociągów dla sieci zewnętrznych. Monitorowanie i analiza rynku (aktualnych i planowanych projektów budowlanych, potencjalnych Klientów,...
  • Regionalny menedżer sprzedaży wyrobów hutniczych

    Drozapol Profil SA   Bydgoszcz    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    budowanie i utrzymanie efektywnych relacji z klientami na podległym terenie; tworzenie nowych szans biznesowych realizując sprawdzone procesy pozyskiwania klientów; prowadzenie rozmów na szerokim szczeblu na temat działalności klienta oraz jego problemów i kierunku rozwoju; przygotowywanie...
  • Dyrektor Regionalny ds. Obsługi Klientów Kluczowych KAM

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca mobilna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: Rozwój usług czystości na obszarach regionu centralnej Polski (woj. łódzkie i kujawsko-pomorskie) Efektywne zarządzanie i współpraca z podległym zespołem; Budowanie i umacnianie kontaktów handlowych; Koordynacja oraz bieżące zarządzanie procesami operacyjnymi;...
  • Kierownik działu sprzedaży okien

    Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "AGAD" sp. z o.o   Toruń    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: prezentację produktów firmy potencjalnym klientom, prowadzenie negocjacji oraz tworzenie i weryfikacja ofert handlowych, doradztwo i wsparcie techniczne, nadzór nad wykonywanymi inwestycjami, pozyskiwanie oraz obsługa nowych klientów, zarządzanie zespołem oraz planowanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Desk Team Manager

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
kujawsko-pomorskie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
706 dni temu

Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Desk Team Manager
Miejsce pracy: woj. kujawsko-pomorskie
Responsibilities
  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of service desk employees, ensuring that the service levels constantly improve and contribute to growth in new business.
  • Customer Relations. Establishes relationships with middle to senior level customers and a range of managers across Fujitsu to deliver and enhance their service.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team(s) technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting service levels.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service managing changing priorities and issues. Uses strengths of team to achieve effective efficient delivery of service within SLA.
  • Business orientation. Anticipates the impact of business issues on own operation and takes appropriate action. Is responsible for monitoring and controlling service desk activity.
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service. Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum, always striving towards improvements, with impeccable service as the ultimate goal.
  • Tools Mastery. Ensure adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.
Requirements
  • Coaching and mentoring undertaken.
  • Feedback from team and managers actioned.
  • All performance management processes followed.
  • Evidence of development planning for the team.
  • Regular team meetings held to cascade local, business and corporate updates.
  • Builds relationships with other stakeholders.
  • Customer feedback.
  • All service levels met.
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels.
  • Manage all resourcing issues to deliver continuously improving services.
  • Exhibit leadership in terms of proactivity and always thinking customer first.
  • Identifies reasons and weaknesses in process and/or shortcomings in technical capability.
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of service desk employees, ensuring that the service levels constantly improve and contribute to growth in new business.
  • Customer Relations. Establishes relationships with middle to senior level customers and a range of managers across Fujitsu to deliver and enhance their service.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team(s) technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting service levels.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service managing changing priorities and issues. Uses strengths of team to achieve effective efficient delivery of service within SLA.
  • Business orientation. Anticipates the impact of business issues on own operation and takes appropriate action. Is responsible for monitoring and controlling service desk activity.
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service. Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum, always striving towards improvements, with impeccable service as the ultimate goal.
  • Tools Mastery. Ensure adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.
  • Coaching and mentoring undertaken.
  • Feedback from team and managers actioned.
  • All performance management processes followed.
  • Evidence of development planning for the team.
  • Regular team meetings held to cascade local, business and corporate updates.
  • Builds relationships with other stakeholders.
  • Customer feedback.
  • All service levels met.
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels.
  • Manage all resourcing issues to deliver continuously improving services.
  • Exhibit leadership in terms of proactivity and always thinking customer first.
  • Identifies reasons and weaknesses in process and/or shortcomings in technical capability.
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 godz.
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 godz.
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    2 godz.
    W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    2 godz.
    W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
  • Kierownik ds. Sprzedaży

    Praca.pl Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska: Planowanie i realizacja strategii sprzedaży; Zarządzanie oraz motywowanie zespołu sprzedaży; Analiza rynku i konkurencji; Podtrzymywanie stosunków z ważnymi klientami i poszerzanie bazy nowych; Monitorowanie i raportowanie wyników sprzedaży do Dyrektora Sprzedaży;...
  • Kierownik ds. Sprzedaży

    Praca.pl Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska: Planowanie i realizacja strategii sprzedaży; Zarządzanie oraz motywowanie zespołu sprzedaży; Analiza rynku i konkurencji; Podtrzymywanie stosunków z ważnymi klientami i poszerzanie bazy nowych; Monitorowanie i raportowanie wyników sprzedaży do Dyrektora Sprzedaży;...
  • Kierownik Sprzedaży ds. rur polimerowych

    Poltrade17 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością   kujawsko-pomorskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż rur polimerowych dla ciepłownictwa i przemysłu, a także wodociągów i gazociągów dla sieci zewnętrznych. Monitorowanie i analiza rynku (aktualnych i planowanych projektów budowlanych, potencjalnych Klientów,...
  • Regionalny menedżer sprzedaży wyrobów hutniczych

    Drozapol Profil SA   Bydgoszcz    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    budowanie i utrzymanie efektywnych relacji z klientami na podległym terenie; tworzenie nowych szans biznesowych realizując sprawdzone procesy pozyskiwania klientów; prowadzenie rozmów na szerokim szczeblu na temat działalności klienta oraz jego problemów i kierunku rozwoju; przygotowywanie...
  • Dyrektor Regionalny ds. Obsługi Klientów Kluczowych KAM

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca mobilna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: Rozwój usług czystości na obszarach regionu centralnej Polski (woj. łódzkie i kujawsko-pomorskie) Efektywne zarządzanie i współpraca z podległym zespołem; Budowanie i umacnianie kontaktów handlowych; Koordynacja oraz bieżące zarządzanie procesami operacyjnymi;...
  • Kierownik działu sprzedaży okien

    Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "AGAD" sp. z o.o   Toruń    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: prezentację produktów firmy potencjalnym klientom, prowadzenie negocjacji oraz tworzenie i weryfikacja ofert handlowych, doradztwo i wsparcie techniczne, nadzór nad wykonywanymi inwestycjami, pozyskiwanie oraz obsługa nowych klientów, zarządzanie zespołem oraz planowanie...