Najnowsze oferty pracy

  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Specjalista Uczenia Maszynowego

    Praca.pl Sp. z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Projektowanie i wdrażanie automatyzacji zgodnie z wymaganiami biznesowymi/technicznymi. Ścisła współpraca z analitykami w celu optymalizacji procesów. Rozwój skryptów/kodu w UiPath i innych platformach, praca w Agile. Tworzenie dokumentacji zgodnie ze standardami....
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Bełchatów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    10 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Wieruszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    10 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Ekspert ds. procesu problem management

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Jako Ekspert w naszym zespole będziesz: modelował i wdrażał w organizacji procesy wg metodologii ITIL, kontrolował przebieg procesów na podstawie wypracowanych KPI, określał standardy działań naprawczych wynikające z procesu Problem Management, monitorował postęp realizacji rekomendacji...
  • Specjalista ds. zarządzania zamówieniami handlowymi z językiem niemieckim i angielskim

    ManpowerGroup   Niepołomice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    9 godz.
    Zadania: Realizacja zamówień handlowych na nowe pojazdy we współpracy z zakładami produkcyjnymi, klientami/spółkami zależnymi oraz importerami Kompleksowe zarządzanie zamówieniami oraz wsparcie i doradztwo klientom we wszystkich kwestiach handlowych i logistycznych, w tym w zakresie...
  • Pracownik ds. administrowania Systemami Dynamicznej Informacji Pasażerskiej

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: zarządzanie systemami informacji pasażerskiej, ustalanie priorytetów i kryteriów zarządzania kontami i uprawnieniami użytkowników powierzonych systemów informatycznych w zakresie systemów informacji pasażerskiej, konfiguracja i aktualizacja...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Specjalista ds. IT łódzkie
Service Process Controller for Release Management with English

Service Process Controller for Release Management with English

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
łódzkie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
726 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Process Controller for Release Management with English
Miejsce pracy: woj. łódzkie

Process Controller main responsibility is to control, coordinate and cooperate with Business Units, Customers and higher/lower level support functions in specific aspect of the ITIL process in Service Management area as well as to support and execute specified process raised by Customer or Service Manager.

  • Coordination and management of the process related activities
  • Process execution
  • Development and understanding of the customers’ environment and service delivery requirements to enable the delivery of the service
  • Following established processes/systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries
  • Ownership of documenting and monitoring adherence to all processes queries
  • Ensuring the processes in place are aligned with the contractual requirements
  • Assists Service Process Lead in escalation management
  • Responsible in executing process activities according to SOW and agreed developments
  • Acting as a point of contact in process related queries Process/Account administration and update
  • Process Lead / Process Manager/Process Administrator support
  • Day to day Process Management assistance
  • Monitoring process compliance
  • Engagement with other processes participants to identify continues service improvements
  • Fulfilment of ad-hoc requests for Service status or one-time reports management
  • Process/Business related communication management
  • Any other IT Service Management task assistance
  • Support of any other IT Service Management role task described in the specific role description
  • Fulfilling work time obligations.
  • Participation in obligatory meetings and training courses to which the employer will refer the employee.
  • Processing of personal data only to the extent necessary for the proper performance of duties in the position
  • The employee is obliged to comply with the obligation to carry out other superiors' orders regarding work in accordance with the law and the type of work specified in the contract.

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Coordination and management of the process related activities
  • Process execution
  • Development and understanding of the customers’ environment and service delivery requirements to enable the delivery of the service
  • Following established processes/systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries
  • Ownership of documenting and monitoring adherence to all processes queries
  • Ensuring the processes in place are aligned with the contractual requirements
  • Assists Service Process Lead in escalation management
  • Responsible in executing process activities according to SOW and agreed developments
  • Acting as a point of contact in process related queries Process/Account administration and update
  • Process Lead / Process Manager/Process Administrator support
  • Day to day Process Management assistance
  • Monitoring process compliance
  • Engagement with other processes participants to identify continues service improvements
  • Fulfilment of ad-hoc requests for Service status or one-time reports management
  • Process/Business related communication management
  • Any other IT Service Management task assistance
  • Support of any other IT Service Management role task described in the specific role description
  • Fulfilling work time obligations.
  • Participation in obligatory meetings and training courses to which the employer will refer the employee.
  • Processing of personal data only to the extent necessary for the proper performance of duties in the position
  • The employee is obliged to comply with the obligation to carry out other superiors' orders regarding work in accordance with the law and the type of work specified in the contract.

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Specjalista Uczenia Maszynowego

    Praca.pl Sp. z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Projektowanie i wdrażanie automatyzacji zgodnie z wymaganiami biznesowymi/technicznymi. Ścisła współpraca z analitykami w celu optymalizacji procesów. Rozwój skryptów/kodu w UiPath i innych platformach, praca w Agile. Tworzenie dokumentacji zgodnie ze standardami....
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Bełchatów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    10 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Wieruszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    10 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Ekspert ds. procesu problem management

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Jako Ekspert w naszym zespole będziesz: modelował i wdrażał w organizacji procesy wg metodologii ITIL, kontrolował przebieg procesów na podstawie wypracowanych KPI, określał standardy działań naprawczych wynikające z procesu Problem Management, monitorował postęp realizacji rekomendacji...
  • Specjalista ds. zarządzania zamówieniami handlowymi z językiem niemieckim i angielskim

    ManpowerGroup   Niepołomice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    9 godz.
    Zadania: Realizacja zamówień handlowych na nowe pojazdy we współpracy z zakładami produkcyjnymi, klientami/spółkami zależnymi oraz importerami Kompleksowe zarządzanie zamówieniami oraz wsparcie i doradztwo klientom we wszystkich kwestiach handlowych i logistycznych, w tym w zakresie...
  • Pracownik ds. administrowania Systemami Dynamicznej Informacji Pasażerskiej

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: zarządzanie systemami informacji pasażerskiej, ustalanie priorytetów i kryteriów zarządzania kontami i uprawnieniami użytkowników powierzonych systemów informatycznych w zakresie systemów informacji pasażerskiej, konfiguracja i aktualizacja...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...