Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista Uczenia Maszynowego

    Praca.pl Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zakres obowiązków: Projektowanie i wdrażanie automatyzacji zgodnie z wymaganiami biznesowymi/technicznymi. Ścisła współpraca z analitykami w celu optymalizacji procesów. Rozwój skryptów/kodu w UiPath i innych platformach, praca w Agile. Tworzenie dokumentacji zgodnie ze standardami....
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    11 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    11 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Specjalista / Specjalistka ds. Cyberbezpieczeństwa

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    10 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wdrażanie standardów i procedur zarządzania bezpieczeństwem systemów, infrastruktury i wytwarzania oprogramowania Do Twoich zadań będzie należeć tworzenie i aktualizacja polityk bezpieczeństwa informacji Na co dzień...
  • Specjalista ds. IT

    PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Opis stanowiska Administrowanie urządzeniami sieciowymi (przełączniki sieciowe, punkty dostępowe, routery UTM) i diagnozowanie problemów sieciowych. Konfigurowanie i administrowanie systemami Windows, Windows Server, Linux. Administrowanie systemami klasy ERP, DLP, PAM, IT Manager, EDR, MDM....
  • Specjalista ds. IT

    PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o.   Libiszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Opis stanowiska Administrowanie urządzeniami sieciowymi (przełączniki sieciowe, punkty dostępowe, routery UTM) i diagnozowanie problemów sieciowych. Konfigurowanie i administrowanie systemami Windows, Windows Server, Linux. Administrowanie systemami klasy ERP, DLP, PAM, IT Manager, EDR, MDM....
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Administrator Aplikacji

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Zadania: wykonywanie podniesienia wersji systemu działającego na bazie Oracle za pomocą skryptów SQL przygotowanych przez producenta systemu, wykonywanie tworzenia lub kopii baz Oracle dla gotowych środowisk testowych i produkcyjnych, typowanie sytuacji nieoptymalnych i rozwiązywanie ich,...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    13 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Specjalista ds. IT Lubelskie
Service Process Controller for Request Management

Service Process Controller for Request Management

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
lubelskie
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
727 dni temu

Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Process Controller for Request Management
Miejsce pracy: woj. lubelskie


Responsibilities
Key Accountabilities
  • Follows established processes/ systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries. 
  • Documents actions taken to resolve enquiries.
  • Takes ownership for documenting, and monitoring adherence to all account related processes. 
  • Ensures the processes in place are aligned with the contractual requirements. Acts as point of escalation and owns management of the processes leading to successful resolution of the escalated issue. 
  • Responsible for the implementation of any new processes resulting from account changes as well as ensuring full team engagement in the new developments.
  • Escalates issues as necessary to deliver required service level and meet or exceed customer expectations/ SLA. 
  • Monitors performance through statistical reporting and analysis.
  • Analyses and identifies areas of improvement to the service to ensure customer satisfaction
  • Prevents negative trends by properly raising and reacting to performance and progress gaps.
  • Owns and accepts personal responsibility for customer problems and champions customer issues to resolution.
  • Builds and enhances strong customer relationships and acts as an escalation point for the customer.
  • Takes responsibility for learning about all current customer needs
Key Performance Indicators
  • Control the resolution of requests to agreed service levels
  • Act as point of escalation in dispute or uncertainty over appropriate resolver group for a request
  • Act as point of escalation when closure of a request is disputed by the user
  • Ensure the request process, procedures and work instructions are adhered to by all relevant parties
  • Monitor and report on the effectiveness of the request procedures
Requirements

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

Key Accountabilities
  • Follows established processes/ systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries. 
  • Documents actions taken to resolve enquiries.
  • Takes ownership for documenting, and monitoring adherence to all account related processes. 
  • Ensures the processes in place are aligned with the contractual requirements. Acts as point of escalation and owns management of the processes leading to successful resolution of the escalated issue. 
  • Responsible for the implementation of any new processes resulting from account changes as well as ensuring full team engagement in the new developments.
  • Escalates issues as necessary to deliver required service level and meet or exceed customer expectations/ SLA. 
  • Monitors performance through statistical reporting and analysis.
  • Analyses and identifies areas of improvement to the service to ensure customer satisfaction
  • Prevents negative trends by properly raising and reacting to performance and progress gaps.
  • Owns and accepts personal responsibility for customer problems and champions customer issues to resolution.
  • Builds and enhances strong customer relationships and acts as an escalation point for the customer.
  • Takes responsibility for learning about all current customer needs
Key Performance Indicators
  • Control the resolution of requests to agreed service levels
  • Act as point of escalation in dispute or uncertainty over appropriate resolver group for a request
  • Act as point of escalation when closure of a request is disputed by the user
  • Ensure the request process, procedures and work instructions are adhered to by all relevant parties
  • Monitor and report on the effectiveness of the request procedures

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Specjalista Uczenia Maszynowego

    Praca.pl Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zakres obowiązków: Projektowanie i wdrażanie automatyzacji zgodnie z wymaganiami biznesowymi/technicznymi. Ścisła współpraca z analitykami w celu optymalizacji procesów. Rozwój skryptów/kodu w UiPath i innych platformach, praca w Agile. Tworzenie dokumentacji zgodnie ze standardami....
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    11 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    11 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Specjalista / Specjalistka ds. Cyberbezpieczeństwa

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    10 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wdrażanie standardów i procedur zarządzania bezpieczeństwem systemów, infrastruktury i wytwarzania oprogramowania Do Twoich zadań będzie należeć tworzenie i aktualizacja polityk bezpieczeństwa informacji Na co dzień...
  • Specjalista ds. IT

    PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Opis stanowiska Administrowanie urządzeniami sieciowymi (przełączniki sieciowe, punkty dostępowe, routery UTM) i diagnozowanie problemów sieciowych. Konfigurowanie i administrowanie systemami Windows, Windows Server, Linux. Administrowanie systemami klasy ERP, DLP, PAM, IT Manager, EDR, MDM....
  • Specjalista ds. IT

    PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o.   Libiszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Opis stanowiska Administrowanie urządzeniami sieciowymi (przełączniki sieciowe, punkty dostępowe, routery UTM) i diagnozowanie problemów sieciowych. Konfigurowanie i administrowanie systemami Windows, Windows Server, Linux. Administrowanie systemami klasy ERP, DLP, PAM, IT Manager, EDR, MDM....
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Administrator Aplikacji

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Zadania: wykonywanie podniesienia wersji systemu działającego na bazie Oracle za pomocą skryptów SQL przygotowanych przez producenta systemu, wykonywanie tworzenia lub kopii baz Oracle dla gotowych środowisk testowych i produkcyjnych, typowanie sytuacji nieoptymalnych i rozwiązywanie ich,...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    13 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!