Serwisant
Miejsce pracy: Włoszczowa/ teren całego kraju
Opis obowiązków
- Rozpatrzenie i załatwianie reklamacji, prac serwisowych oraz usług wg ustalonego planu.
- Przestrzeganie ustalonych godzin wyjazdów.
- Ustalanie terminów przyjazdu do klienta.
- Rzetelne sporządzanie zapisów z przeprowadzonych działań.
- Terminowe przekazanie dokumentacji reklamacyjnej do Działu Kontroli Jakości i Serwisu.
- Przestrzeganie obowiązującej procedury w zintegrowanym systemie zarządzania jakością nr PZ-11 Serwis.
- Przekazywanie uwag od klientów w wyniku reklamacji bezpośrednio przełożonemu i zainteresowanym pracownikom produkcyjnym.
- Wykonywanie doraźnych prac zleconych przez przełożonego nie objętych niniejszym zakresem.
- Przestrzeganie czasu pracy.
- Dbanie o powierzone mienie (samochód, narzędzia, telefon) i używanie go tylko do celów służbowych.
- Informowanie klientów o sposobie załatwienia reklamacji.
- Doradztwo techniczne dla klientów w zakresie wyrobów.
- Podnoszenie swoich kwalifikacji.
- Przestrzeganie wymagań prawnych i norm etycznych.
- Dbanie o wizerunek firmy godnie ją reprezentując (firmowe ubranie, identyfikator).
- Rzetelne wykonywanie poleceń bezpośrednich przełożonych.
Oczekiwania:
- Wykształcenie - średnie lub zawodowe.
- Znajomość rynku/ branży oraz przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych.
- Mile widziana znajomość języka angielskiego.
- Odpowiedzialność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów.
- Dokładność i sumienność w wykonywaniu codziennych obowiązków.
- Dyspozycyjność.
- Prawo jazdy kat.B.
Zapewniamy:
- Umowę o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Niezbędne narzędzia do pracy.