Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków: Projektowanie i wdrażanie automatyzacji zgodnie z wymaganiami biznesowymi/technicznymi. Ścisła współpraca z analitykami w celu optymalizacji procesów. Rozwój skryptów/kodu w UiPath i innych platformach, praca w Agile. Tworzenie dokumentacji zgodnie ze standardami....
Główne zadania: pełnienie roli pierwszej linii wsparcia dla użytkowników systemów, przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów, prowadzenie dokumentacji technicznej oraz analiza bieżących procesów, tworzenie raportów z wykonanych zgłoszeń, tworzenie i rozwój...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obowiązki: montaż i serwis sprzętu komputerowego (komputery, peryferia, oprogramowanie), instalacja, serwis i administracja sieci komputerowych, instalacja, aktualizacja i diagnozowanie problemów z oprogramowaniem, przygotowywanie dokumentacji wymaganej przez normy ISO i RODO, wsparcie...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Twój zakres obowiązków Aktywne poszukiwanie nowych klientów. Własny portfel klientów mile widziany; Nawiązywanie, budowanie, utrzymywanie i rozwój kontaktów ze strategicznymi Klientami; Realizacja założeń budżetowych w oparciu o produkty własne i rozwiązania firm zewnętrznych;...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Experis is a specialized dedicated brand extracted from theManpowerGroup to implement advanced staff search and selection specialists andexecutives within the following areas of expertise: IT, engineering andfinance.
Specjalista Help Desk z językiem niemieckim
Zadania:
Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia).
Koordynowanie - przyjmowanie, przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników.
Podstawową pomoc w zakresie helpdesk.
Informujemy, że praca świadczona jest w systemie zmianowym.
Wymagania:
Biegła znajomość języka niemieckiego (min. B2).
Znajomość języka angielskiego
Podstawowa znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
Zainteresowanie zagadnieniami IT oraz chęci doszkalania się.
Umiejętność pracy w zespole.
Dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
Stabilność zatrudnienia i umowę o pracę
Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
Pracę w międzynarodowym środowisku i codzienny kontakt z językiem obcym
Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków: Projektowanie i wdrażanie automatyzacji zgodnie z wymaganiami biznesowymi/technicznymi. Ścisła współpraca z analitykami w celu optymalizacji procesów. Rozwój skryptów/kodu w UiPath i innych platformach, praca w Agile. Tworzenie dokumentacji zgodnie ze standardami....
Główne zadania: pełnienie roli pierwszej linii wsparcia dla użytkowników systemów, przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów, prowadzenie dokumentacji technicznej oraz analiza bieżących procesów, tworzenie raportów z wykonanych zgłoszeń, tworzenie i rozwój...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obowiązki: montaż i serwis sprzętu komputerowego (komputery, peryferia, oprogramowanie), instalacja, serwis i administracja sieci komputerowych, instalacja, aktualizacja i diagnozowanie problemów z oprogramowaniem, przygotowywanie dokumentacji wymaganej przez normy ISO i RODO, wsparcie...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Twój zakres obowiązków Aktywne poszukiwanie nowych klientów. Własny portfel klientów mile widziany; Nawiązywanie, budowanie, utrzymywanie i rozwój kontaktów ze strategicznymi Klientami; Realizacja założeń budżetowych w oparciu o produkty własne i rozwiązania firm zewnętrznych;...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...