Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu/ możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
- praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
- oznaczenia dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Zakres zadań
- sprawdza poprawność, weryfikuje i akceptuje dane z zakresu działalności lecznictwa stacjonarnego ogólnego, psychiatrycznego, opieki długoterminowej oraz ambulatoryjnej podstawowej opieki zdrowotnej i ambulatoryjnej specjalistycznej opieki zdrowotnej z obszaru województwa lubelskiego,
- sprawdza poprawność, weryfikuje i akceptuje dane o zatrudnieniu fachowego personelu medycznego oraz zatrudnionych specjalistów w podmiotach wykonujących działalność leczniczą z obszaru województwa lubelskiego,
- sprawdza poprawność, weryfikuje i akceptuje dane dotyczące realizacji profilaktycznej opieki zdrowotnej nad uczniami w szkołach z obszaru województwa lubelskiego,
- nadzoruje terminowość przekazywania przez podmioty lecznicze do Państwowego Zakładu Higieny danych dotyczących hospitalizacji pacjentów,
- udziela informacji dotyczących prawidłowego wypełniania sprawozdań statystycznych objętych programem badań statystycznych w dziale zdrowie i ochrona zdrowia,
- weryfikuje informacje zawarte w formularzach rejestracyjnych użytkowników systemu ssrmz oraz aktywuje pozytywnie zweryfikowane konta użytkowników,
- analizuje, przetwarza i opracowuje informacje zawarte w sprawozdawczości oraz pozyskiwane z instytucji działających na rzecz ochrony zdrowia,
- nadzoruje terminowość, prawidłowość i akceptuje przekazywane przez podmioty lecznicze sprawozdania MZ-BFA i strukturę zobowiązań.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość przepisów ustawy o statystyce medycznej oraz wydawanego corocznie na podstawie art.18 ww. ustawy rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie programu badań statystycznych statystyki publicznej,
- znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe na kierunkach: zdrowie publiczne, informatyka, matematyka,
- umiejętność obsługi systemów bazodanowych oraz przetwarzania dużych plików danych w różnych formatach (cvs, xml, txt)
- praktyczna obsługa pakietu Office – umiejętność pracy w plikach o strukturze xml o dużej pojemności (przetwarzanie, opracowywanie zestawień i prezentacji graficznych),
- min. 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji.