Work model: Onsite About the role Would you like to discover how we work and who we are? Do you hold a degree university, and would you like to gain experience in a corporate environment? If you would like to start your career journey with us, we can assure you that on this job position you will...
Klient portalu Praca.pl
Sosnowiec
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o prac臋 pe艂ny etat aplikuj bez CV
23 godz.
Zarz膮dzanie portfelem spraw na etapie p贸藕nej windykacji, minimalizacja strat oraz kontrola efektywno艣ci proces贸w i koszt贸w; Koordynowanie dzia艂a艅 windykacyjnych, egzekucyjnych i regresowych we wsp贸艂pracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi, kancelariami prawnymi oraz firmami faktoringowymi;...
specjalista (mid) umowa o prac臋 pe艂ny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowi膮zk贸w: Bie偶膮ca obs艂uga systemu API-Link wraz z powi膮zanymi modu艂ami w zakresie comiesi臋cznych nalicze艅 op艂at eksploatacyjnych, wprowadzania zmian danych w systemie, transmisja wyci膮g贸w bankowych do systemu Czynsze, ksi臋gowanie odsetek od zaleg艂o艣ci w op艂atach,...
Opis stanowiska przygotowywanie faktur sprzeda偶owych dla klient贸w krajowych i zagranicznych; sprawdzanie dokumentacji niezb臋dnej do prawid艂owego wystawienia faktur; kompletowanie danych do deklaracji Intrastat; kontrolowanie poprawno艣ci dokument贸w potwierdzaj膮cych dostawy; monitorowanie...
Osoba zatrudniona na powy偶szym stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za: Wystawianie faktur sprzeda偶y krajowych i zagranicznych; Weryfikacja poprawno艣ci i kompletacja dokument贸w dot. wystawienia faktur; Kompletacja dokument贸w do deklaracji Intrastat; Kontrola dokument贸w potwierdzaj膮cych dostawy...
Opis stanowiska przygotowywanie i wystawianie faktur dla kontrahent贸w w kraju i za granic膮; weryfikowanie kompletno艣ci dokument贸w zwi膮zanych z procesem sprzeda偶y; zbieranie danych potrzebnych do zestawie艅 Intrastat; sprawdzanie potwierdze艅 dostaw towar贸w; nadzorowanie nale偶no艣ci i...
specjalista (mid) umowa o prac臋 pe艂ny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Obs艂uga system贸w rozliczeniowych obejmuj膮ca naliczanie miesi臋cznych op艂at, aktualizacj臋 danych oraz analiz臋 zapis贸w na kontach; Udost臋pnianie mieszka艅com informacji w systemach online oraz dbanie o aktualno艣膰 danych publikowanych w panelach u偶ytkownika; Prowadzenie...
Do Twoich g艂贸wnych zada艅 nale偶e膰 b臋dzie: Obs艂uga zg艂osze艅 dot. zaleg艂ych p艂atno艣ci. Wysy艂ka monit贸w, udzielanie pisemnych i telefonicznych odpowiedzi na zapytania Klient贸w. Analiza kont rozrachunkowych i monitoring nale偶no艣ci zgodnie z przyj臋tymi procedurami. Uzgadnianie sald z...
Kluczowe Obowi膮zki: Codzienny kontakt z klientami (telefon, e-mail, zg艂oszenia) w celu rozwi膮zania zaleg艂ych spraw i windykacji p艂atno艣ci. Przetwarzanie p艂atno艣ci kart膮 kredytow膮. Monitorowanie portfela klient贸w w celu utrzymania aktualnego stanu kont. Przygotowywanie zestawie艅 kont,...
Obs艂uga zg艂osze艅 dotycz膮cych zaleg艂ych p艂atno艣ci; Wysy艂ka monit贸w i udzielanie odpowiedzi pisemnych oraz telefonicznych; Analiza kont rozrachunkowych i monitorowanie termin贸w wp艂at; Wyja艣nianie niezgodno艣ci w alokacji wp艂at, uzgadnianie sald i przygotowywanie wniosk贸w o zwrot...
Subject Matter Expert in Revenue Management with French or German
Subject Matter Expert in Revenue Management with French or German
Infosys BPO Poland Sp. z o. o.
podkarpackie, 艁贸d藕
praca stacjonarna
3631 dni temu
Infosys BPO Poland is one of the biggest players in the outsourcing market, offering advanced and innovative services to its clients worldwide in the field of Finance and Accounting, Purchasing, IT and Consultancy. We are among the largest employers in the Lodz region and employ around 2500 specialists that provide services in nearly 30 languages.
聽
Currently we are looking for the candidate for the position of:
Subject Matter Expert in Revenue Management with French or German
Location: Lodz, Poland
Key responsibilities:
Participation in high end accounting processes in the area of Account Receivable activities from one of client鈥檚 location to Infosys in Lodz
Absorb knowledge from local accounting team
Prepare any required transition documentation
Cash collection from external companies
Credit limit assessment
Dispute management
Customer payments allocation /contacting with client customers for issue resolution
Preparation of Sox controls for OTC processes
AR reconciliation and reporting
Requirements:
Fluent in English and French or German language
At least 2 years of experience in collection / Accounts Receivable area
Finance & Accounting degree would be an asset
Very good communication skills
Customer orientation
Very good teamwork skills
SAP knowledge would be an asset
We offer to the candidates:
Career in the multinational company
Unique opportunity to take part in international projects and gain experience with various businesses
External and internal trainings programme
Salary adequate to your competencies
Set of social packages to choose from
Relocation package available
Only applications with the below enclosure will be accepted:
Work model: Onsite About the role Would you like to discover how we work and who we are? Do you hold a degree university, and would you like to gain experience in a corporate environment? If you would like to start your career journey with us, we can assure you that on this job position you will...
Klient portalu Praca.pl
Sosnowiec
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o prac臋 pe艂ny etat aplikuj bez CV
23 godz.
Zarz膮dzanie portfelem spraw na etapie p贸藕nej windykacji, minimalizacja strat oraz kontrola efektywno艣ci proces贸w i koszt贸w; Koordynowanie dzia艂a艅 windykacyjnych, egzekucyjnych i regresowych we wsp贸艂pracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi, kancelariami prawnymi oraz firmami faktoringowymi;...
specjalista (mid) umowa o prac臋 pe艂ny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowi膮zk贸w: Bie偶膮ca obs艂uga systemu API-Link wraz z powi膮zanymi modu艂ami w zakresie comiesi臋cznych nalicze艅 op艂at eksploatacyjnych, wprowadzania zmian danych w systemie, transmisja wyci膮g贸w bankowych do systemu Czynsze, ksi臋gowanie odsetek od zaleg艂o艣ci w op艂atach,...
Opis stanowiska przygotowywanie faktur sprzeda偶owych dla klient贸w krajowych i zagranicznych; sprawdzanie dokumentacji niezb臋dnej do prawid艂owego wystawienia faktur; kompletowanie danych do deklaracji Intrastat; kontrolowanie poprawno艣ci dokument贸w potwierdzaj膮cych dostawy; monitorowanie...
Osoba zatrudniona na powy偶szym stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za: Wystawianie faktur sprzeda偶y krajowych i zagranicznych; Weryfikacja poprawno艣ci i kompletacja dokument贸w dot. wystawienia faktur; Kompletacja dokument贸w do deklaracji Intrastat; Kontrola dokument贸w potwierdzaj膮cych dostawy...
Opis stanowiska przygotowywanie i wystawianie faktur dla kontrahent贸w w kraju i za granic膮; weryfikowanie kompletno艣ci dokument贸w zwi膮zanych z procesem sprzeda偶y; zbieranie danych potrzebnych do zestawie艅 Intrastat; sprawdzanie potwierdze艅 dostaw towar贸w; nadzorowanie nale偶no艣ci i...
specjalista (mid) umowa o prac臋 pe艂ny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Obs艂uga system贸w rozliczeniowych obejmuj膮ca naliczanie miesi臋cznych op艂at, aktualizacj臋 danych oraz analiz臋 zapis贸w na kontach; Udost臋pnianie mieszka艅com informacji w systemach online oraz dbanie o aktualno艣膰 danych publikowanych w panelach u偶ytkownika; Prowadzenie...
Do Twoich g艂贸wnych zada艅 nale偶e膰 b臋dzie: Obs艂uga zg艂osze艅 dot. zaleg艂ych p艂atno艣ci. Wysy艂ka monit贸w, udzielanie pisemnych i telefonicznych odpowiedzi na zapytania Klient贸w. Analiza kont rozrachunkowych i monitoring nale偶no艣ci zgodnie z przyj臋tymi procedurami. Uzgadnianie sald z...
Kluczowe Obowi膮zki: Codzienny kontakt z klientami (telefon, e-mail, zg艂oszenia) w celu rozwi膮zania zaleg艂ych spraw i windykacji p艂atno艣ci. Przetwarzanie p艂atno艣ci kart膮 kredytow膮. Monitorowanie portfela klient贸w w celu utrzymania aktualnego stanu kont. Przygotowywanie zestawie艅 kont,...
Obs艂uga zg艂osze艅 dotycz膮cych zaleg艂ych p艂atno艣ci; Wysy艂ka monit贸w i udzielanie odpowiedzi pisemnych oraz telefonicznych; Analiza kont rozrachunkowych i monitorowanie termin贸w wp艂at; Wyja艣nianie niezgodno艣ci w alokacji wp艂at, uzgadnianie sald i przygotowywanie wniosk贸w o zwrot...