Najnowsze oferty pracy

  • Operator Helpdesk

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Opis stanowiska: Wsparcie użytkowników wewnętrznych oraz klientów zewnętrznych z całego świata z zakresu korzystania z systemu rezerwacji (udzielanie informacji związanych z organizacją spotkań, szkolenia z używania systemu) Procesowanie i sprawdzanie nowych oraz istniejących rezerwacji...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań: Umiesz konfigurować, instalować i serwisować sprzęt komputerowy? Znasz technologię i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie są Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarządzanie urządzeniami sieciowymi nie stanowi...
  • Technical customer support specialist with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Pracownik Helpdesku IT

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Gdański Uniwersytet Medyczny w związku z dynamicznym rozwojem obszaru IT poszukuje specjalistów, którzy chcą wziąć udział w cyfrowej transformacji dużej organizacji. Przez najbliższe lata mamy ambicję zmodernizować obszar zarządzania usługami IT, systemów informatycznych oraz...
Zobacz więcej ofert pracy

Support Specialist

Nigel Frank International
podlaskie
praca stacjonarna
2079 dni temu

The Global Leader in Microsoft Recruitment

Established in 2006 in Newcastle UK, Nigel Frank International has rapidly grown into the global leader in Microsoft recruitment. With additional offices in London, Berlin, New York, San Francisco, Dallas, Melbourne and Singapore, we offer our Microsoft Partner and End User clients unparalleled access to the widest range of high calibre candidates.

Support Specialist
Nr ref.: 06072018GP

This Opportunity is brilliant for veryone who wants to work remotely, Has experience with Office 365, HelpDesk and Speaks one of the following languages: German/Slovak/French/Dutch

 

 

Skills Required:

  • 24x7 technical support
  • assessing issues and provide solutions for problems
  • keep an eye on the remote monitoring and management system alerts and notifications.
  • Inform customers about incident progress and notify them about updates for Service Requests.
  • Experience in Office 365
  • Experienced in a Service Desk environment
  • Ability cope with constantly changing flow of traffic, remain productive during passive periods as well as stay focused while handling stressful situations.
  • Good communication skills
  • Expert use of MS Office Suite
  • Strong multitasking and time management skills
  • Excellent problem-solving skills
  • Speak any of those languages: German/Slovak/French/Dutch
  • Fluent English

 

Get first class training and certification as well as work remotely with the all the gadgets provided by your employer. Our Client is Globally recognised as a Go 2 partner around the world, therefore, you will be working with some of the biggest names in the industry which means more exciting opportunities in the future. Plus very competetive salary + Benefits

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Operator Helpdesk

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Opis stanowiska: Wsparcie użytkowników wewnętrznych oraz klientów zewnętrznych z całego świata z zakresu korzystania z systemu rezerwacji (udzielanie informacji związanych z organizacją spotkań, szkolenia z używania systemu) Procesowanie i sprawdzanie nowych oraz istniejących rezerwacji...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań: Umiesz konfigurować, instalować i serwisować sprzęt komputerowy? Znasz technologię i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie są Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarządzanie urządzeniami sieciowymi nie stanowi...
  • Technical customer support specialist with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Pracownik Helpdesku IT

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Gdański Uniwersytet Medyczny w związku z dynamicznym rozwojem obszaru IT poszukuje specjalistów, którzy chcą wziąć udział w cyfrowej transformacji dużej organizacji. Przez najbliższe lata mamy ambicję zmodernizować obszar zarządzania usługami IT, systemów informatycznych oraz...