Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Szef Reklamacji i Ubezpieczeń

Schenker Sp. z o.o.
podkarpackie, Głogów Małopolski - Rudna Mała 47
kierownik/koordynator
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
1372 dni temu
Szef Reklamacji i Ubezpieczeń
Miejsce pracy: Głogów Małopolski - Rudna Mała 47

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.


Zakres zadań:
  • Zapewnienie efektywnego funkcjonowania procesu reklamacji z zachowaniem dbałości o jakość obsługi, poziom kosztów oraz budowanie na najwyższym poziomie relacji biznesowych z klientami
  • Zapewnienie rozwoju i utrzymania usług w zakresie oferowanych rozwiązań ubezpieczeniowych
  • Zapewnienie wsparcia oceny odpowiedzialności kontraktowej w zakresie standardów procesu reklamacji, ochrony ubezpieczeniowej oraz ryzyka operacyjnego
  • Doskonalenie procesu reklamacji oraz obsługi ubezpieczeniowej w celu optymalizacji kosztów ubezpieczeń i kosztów reklamacji
  • Wsparcie operacji w przeciwdziałaniu powstawania szkód
  • Zarządzanie pracą podległego zespołu
  • Rozpatrywanie złożonych reklamacji transportowych i prowadzenie skutecznego postępowania regresowego w stosunku do podwykonawców
  • Współpraca z podmiotami zaangażowanymi w proces likwidacji szkód, np. ubezpieczyciele, rzeczoznawca
  • Realizacja wyznaczonych KPI,
  • Budowanie i utrzymywanie profesjonalnej relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
  • W zakresie prac klastra:
    - zapewnienie poprawności wykorzystania narzędzi IT w procesie reklamacji
    - zapewnienie wsparcia merytorycznego dla Koordynatorów Reklamacji w krajach klastra
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • Wykształcenie wyższe związane z logistyką lub pokrewne,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową,
  • Doświadczenie w prowadzeniu procesów likwidacji szkód, w szczególności transportowych,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Duża samodzielność oraz dbałość o jakość wykonywanej pracy,
  • Wysoka kultura osobista i znakomite zdolności interpersonalne.
Mile widziane:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Wiedza z zakresu ubezpieczeń transportowych,
  • Umiejętność budowania i utrzymywania profesjonalnych relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
  • Swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej zapewniająca realizację powierzonych zadań,
  • Umiejętność negocjacji.
Nasza oferta:
  • Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia roczna),
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania),
  • Możliwość korzystania z ZFŚS,
  • Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.

Rekrutację realizujemy online. Osoba zatrudniona na tym stanowisku - w zależności od możliwej daty rozpoczęcia pracy - w okresie zagrożenia epidemiologicznego może pracować zdalnie.