Szef Reklamacji i Ubezpieczeń
Miejsce pracy: Głogów Małopolski - Rudna Mała 47
W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
Zakres zadań:
- Zapewnienie efektywnego funkcjonowania procesu reklamacji z zachowaniem dbałości o jakość obsługi, poziom kosztów oraz budowanie na najwyższym poziomie relacji biznesowych z klientami
- Zapewnienie rozwoju i utrzymania usług w zakresie oferowanych rozwiązań ubezpieczeniowych
- Zapewnienie wsparcia oceny odpowiedzialności kontraktowej w zakresie standardów procesu reklamacji, ochrony ubezpieczeniowej oraz ryzyka operacyjnego
- Doskonalenie procesu reklamacji oraz obsługi ubezpieczeniowej w celu optymalizacji kosztów ubezpieczeń i kosztów reklamacji
- Wsparcie operacji w przeciwdziałaniu powstawania szkód
- Zarządzanie pracą podległego zespołu
- Rozpatrywanie złożonych reklamacji transportowych i prowadzenie skutecznego postępowania regresowego w stosunku do podwykonawców
- Współpraca z podmiotami zaangażowanymi w proces likwidacji szkód, np. ubezpieczyciele, rzeczoznawca
- Realizacja wyznaczonych KPI,
- Budowanie i utrzymywanie profesjonalnej relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- W zakresie prac klastra:
- zapewnienie poprawności wykorzystania narzędzi IT w procesie reklamacji
- zapewnienie wsparcia merytorycznego dla Koordynatorów Reklamacji w krajach klastra
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- Wykształcenie wyższe związane z logistyką lub pokrewne,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową,
- Doświadczenie w prowadzeniu procesów likwidacji szkód, w szczególności transportowych,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Duża samodzielność oraz dbałość o jakość wykonywanej pracy,
- Wysoka kultura osobista i znakomite zdolności interpersonalne.
Mile widziane:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Wiedza z zakresu ubezpieczeń transportowych,
- Umiejętność budowania i utrzymywania profesjonalnych relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
- Swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej zapewniająca realizację powierzonych zadań,
- Umiejętność negocjacji.
Nasza oferta:
- Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia roczna),
- Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
- Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania),
- Możliwość korzystania z ZFŚS,
- Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia,
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
Rekrutację realizujemy online. Osoba zatrudniona na tym stanowisku - w zależności od możliwej daty rozpoczęcia pracy - w okresie zagrożenia epidemiologicznego może pracować zdalnie.