Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...
  • Menedżerka / Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    16 godz.
    Prowadzenie procesów rekrutacyjnych Kształtowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Zarządzanie i rozwijanie kompetencji podległego zespołu. Wdrażanie nowych Doradców i wsparcie ich w zakresie sprzedaży ubezpieczeń. Realizacja celów sprzedażowych. Monitorowanie wyników i jakości...
  • Kierowniczka / Kierownik Sprzedaży

    Praca.pl   Rzeszów    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie; Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych; Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach;
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Rzeszów    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B   8 000 - 12 000 zł netto (+VAT)/mies.
    17 godz.
    Co będziesz robić? budować i rozwijać swój zespół sprzedażowy – rekrutujesz, szkolisz i wspierasz, zarządzać oddziałem – planujesz i pomagasz osiągać cele, wspierać i inspirować – tworzysz relacje oparte na wspólnych wartościach, dbać o wyniki – ustalasz cele, działasz...
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Rzeszów, ul. Rejtana 20    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz...
  • Dyrektor / Dyrektorka Agencji 

    Prudential Polska Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Rzeszów, ul. Rejtana 20    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Vienna Life Partners Sp. z o.o.   podkarpackie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i zbudowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
  • Lider grupy pracowników z j. niemieckim

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k. Sprawdzona firma   podkarpackie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: opieka i wsparcie pracowników przy codziennych obowiązkach, pomoc nowym osobom w rozpoczęciu pracy, podstawowe tłumaczenia i przekazywanie instrukcji, prowadzenie dokumentacji i prostych czynności administracyjnych, współpraca z zespołem koordynacyjnym w Polsce i Niemczech.
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
Zobacz więcej ofert pracy

Technical Services Team Manager

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
podkarpackie
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
1560 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Technical Services Team Manager
Miejsce pracy: woj. podkarpackie

The role holder is responsible for managing several small teams of technical people, or virtual team, planning and guiding service delivery, achieving required service levels and customer satisfaction. Role holder deploys, manages and develops people, aspires to deliver impeccable service and controls costs.

  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of technical specialists, ensuring that the service levels are met.
  • Customer Relations. Establishes relationships with customers and a range of managers across Fujitsu.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team’s technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting our commitments.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service, taking into account changing priorities or issues. Uses strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service within Service Level Agreement (SLA) or Operational Level Agreement (OLA).
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service.  Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum.
  • Professional Specialization. Focus and attention is primarily on the specific services which the team is delivering to their current Customer base. Responsible for improving core skills, adopting standard processes and encouraging re-use.
  • Tools Mastery. Ensures adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.
  • Ability to manage several customers, teams and team members.
  • Maintaining and growing technical skill levels of the team and parallel growth in soft skills, to balance technical capability
  • Coaching and mentoring team.
  • Awareness and conformance to all relevant standards.
  • All aspects of Performance Management process completed
  • Build relationships with internal peers, stakeholders and customers as appropriate
  • Customer feedback.
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels, with a proposal to address the problem.
  • Regular review of all service issues and exceptions.
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others.
  • Adherence to standard processes.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.
  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of technical specialists, ensuring that the service levels are met.
  • Customer Relations. Establishes relationships with customers and a range of managers across Fujitsu.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team’s technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting our commitments.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service, taking into account changing priorities or issues. Uses strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service within Service Level Agreement (SLA) or Operational Level Agreement (OLA).
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service.  Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum.
  • Professional Specialization. Focus and attention is primarily on the specific services which the team is delivering to their current Customer base. Responsible for improving core skills, adopting standard processes and encouraging re-use.
  • Tools Mastery. Ensures adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.
  • Ability to manage several customers, teams and team members.
  • Maintaining and growing technical skill levels of the team and parallel growth in soft skills, to balance technical capability
  • Coaching and mentoring team.
  • Awareness and conformance to all relevant standards.
  • All aspects of Performance Management process completed
  • Build relationships with internal peers, stakeholders and customers as appropriate
  • Customer feedback.
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels, with a proposal to address the problem.
  • Regular review of all service issues and exceptions.
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others.
  • Adherence to standard processes.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.
To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Textorial Park
ul. Fabryczna 17
90-344, Łódź

University Business
Park ul. Wólczańska 178
90-530, Łódź

Nowa Fabryczna
ul. Składowa 35
90-127, Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...
  • Menedżerka / Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    16 godz.
    Prowadzenie procesów rekrutacyjnych Kształtowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Zarządzanie i rozwijanie kompetencji podległego zespołu. Wdrażanie nowych Doradców i wsparcie ich w zakresie sprzedaży ubezpieczeń. Realizacja celów sprzedażowych. Monitorowanie wyników i jakości...
  • Kierowniczka / Kierownik Sprzedaży

    Praca.pl   Rzeszów    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie; Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych; Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach;
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Rzeszów    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B   8 000 - 12 000 zł netto (+VAT)/mies.
    17 godz.
    Co będziesz robić? budować i rozwijać swój zespół sprzedażowy – rekrutujesz, szkolisz i wspierasz, zarządzać oddziałem – planujesz i pomagasz osiągać cele, wspierać i inspirować – tworzysz relacje oparte na wspólnych wartościach, dbać o wyniki – ustalasz cele, działasz...
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Rzeszów, ul. Rejtana 20    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz...
  • Dyrektor / Dyrektorka Agencji 

    Prudential Polska Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Rzeszów, ul. Rejtana 20    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Vienna Life Partners Sp. z o.o.   podkarpackie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i zbudowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
  • Lider grupy pracowników z j. niemieckim

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k. Sprawdzona firma   podkarpackie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: opieka i wsparcie pracowników przy codziennych obowiązkach, pomoc nowym osobom w rozpoczęciu pracy, podstawowe tłumaczenia i przekazywanie instrukcji, prowadzenie dokumentacji i prostych czynności administracyjnych, współpraca z zespołem koordynacyjnym w Polsce i Niemczech.
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...