Convergys is a global leader in customer management. Convergys create a world class customer management firm made up of 135,000 employees working in more than 150 service centers and 33 countries. In Poland the company has a Site in Szczecin, with more than 270 employees.
Technical Support Professional role is to help French speaking customers to solve technical problems. The employees help users, mainly on phone, to maintain of purchased equipment or/and network connections.
- very good knowledge of French language
- basic knowledge of English language
- good computer skills
- ability to think analytically
- excellent communication skills
- permanent employment contract
- competitive salary
- relocation package
- work from Monday to Friday
- IT and soft skills trainings
- social benefits (private medical care, team building events, group insurance program, sports and leisure program)
Poznaj
Concentrix
Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.
Wierzymy w bohaterów dnia codziennego. Tych, którzy mają odwagę podążać za swoją pasją i którzy mają siłę i determinację, by realizować swoje marzenia.
Właściciele małych firm znajdują się w centrum naszych działań, dlatego tworzymy skuteczne i łatwe w użyciu rozwiązania finansowe, aby pomóc im w prowadzeniu działalności. Dzięki mentalności założycieli i nastawieniu "team-first" nasze zróżnicowane zespoły w Europie, Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych współpracują ze sobą, aby właściciele małych firm, z którymi współpracujemy, mogli odnosić sukcesy, robiąc to, co kochają.
Poszukujemy energicznych, zorientowanych na klienta profesjonalistów do udziału w projekcie realizowanym dla naszego klienta z możliwością zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin.