Poczta Polska S.A.
Biuro Sprzedaży Usług Finansowych poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- prowadzenie szkoleń (w tym szkoleń na stanowisku pracy) i warsztatów dla doradców oraz managerów. Rozwijanie kluczowych dla realizacji strategii sprzedaży kompetencji wśród pracowników Pocztowych Stref Finansowych,
- wspieranie i rozwijanie umiejętności pracowników Regionów Biura Sprzedaży Usług Finansowych,
- diagnozowanie potrzeb szkoleniowych oraz planowanie, opracowywanie i wdrażanie procesów szkoleniowo –rozwojowych we współpracy z właściwymi Dyrektorami Regionów Sprzedaży,
- opracowywanie oraz aktualizowanie programów i materiałów szkoleniowych,
- raportowanie i bieżące monitorowanie efektywności działań szkoleniowo-rozwojowych,
- wdrażanie i doskonalenie obowiązujących w Pocztowych Strefach Finansowych technik sprzedaży oraz standardu jakości i obsługi Klienta,
- współpraca przy opracowaniu i aktywny udział we wdrożeniu polityki szkoleniowo-rozwojowej pracowników Pocztowych Strefach Finansowych,
- współpraca z departamentami wspierającymi Sieć Sprzedaży przy opracowywaniu koncepcji szkoleniowo–rozwojowych celem optymalizacji procesów.
- wykształcenia wyższego,
- wiedzy w zakresie produktów i usług bankowych i/lub ubezpieczeniowych,
- doświadczenia w badaniu potrzeb, opracowywaniu programów szkoleniowych, prowadzeniu szkoleń oraz ewaluacji szkoleń,
- wysoko rozwiniętych kompetencji interpersonalnych,
- umiejętności dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- skuteczności w dążeniu do rezultatów,
- samodzielności oraz odpowiedzialności,
- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
- gotowości do częstych wyjazdów służbowych.
- umowę o pracę,
- pakiet świadczeń socjalnych
- możliwość rozwoju.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym