Jesteśmy jednym z największych multijęzykowych contact center, od 2005r pracujemy dla Partnerów z branży telekomunikacyjnej i finansowej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad 1000 pracowników w 6 oddziałach w Polsce i za granicą.
Aktualne oferty pracy
Firma Telbridge Sp. z o.o. nie posiada obecnie aktualnych ofert pracy.
Główne zadania: Prowadzenie własnej działalności gospodarczej w oparciu o sprawdzony model biznesowy. Dbanie o wysoką jakość obsługi. Monitorowanie stanów magazynowych i zamówień. Dostosowywanie asortymentu sklepu do potrzeb lokalnego rynku. Współpraca z centralą w zakresie działań...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Poszukujemy osoby, która lubi wyzwania i będzie aktywnie dążyć do realizacji i przekraczania celów sprzedażowych. Twoja praca będzie polegać na aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu własnej bazy kontaktów. W tym celu będziesz sporządzać oferty,...
Opis stanowiska: Prowadzenie procesów rekrutacyjnych dla działów sprzedaży i stanowisk kierowniczych. Doradztwo i wsparcie menedżerów w zakresie HR, komunikacji i prawa pracy. Organizacja szkoleń i warsztatów oraz wsparcie procesów zmian w organizacji. Analiza i raportowanie wskaźników HR...
Opis stanowiska: Zarządzanie personelem w regionie i wspieranie realizacji celów biznesowych. Prowadzenie rekrutacji, w tym na stanowiska kierownicze w działach sprzedaży. Organizacja i prowadzenie warsztatów wewnętrznych. Doradztwo w zakresie prawa pracy i narzędzi HR. Analiza wskaźników...
Podejmując współpracę z nami, odpowiedzialny będziesz za: Strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim w podległym regionie; Monitoring trendów rynkowych w zakresie HR; Realizację celów biznesowych poprzez zarządzanie potencjałem ludzkim; Ścisłą współpracę z działem sprzedaży;...
Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Główne zadania: Prowadzenie własnej działalności gospodarczej w oparciu o sprawdzony model biznesowy. Dbanie o wysoką jakość obsługi. Monitorowanie stanów magazynowych i zamówień. Dostosowywanie asortymentu sklepu do potrzeb lokalnego rynku. Współpraca z centralą w zakresie działań...
Główne zadania: Prowadzenie własnej działalności gospodarczej w oparciu o sprawdzony model biznesowy. Dbanie o wysoką jakość obsługi. Monitorowanie stanów magazynowych i zamówień. Dostosowywanie asortymentu sklepu do potrzeb lokalnego rynku. Współpraca z centralą w zakresie działań...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe podległych sklepów – ustalanie planów, prognozowanie i rozliczanie wyników. Nadzór nad przestrzeganiem standardów i procedur, w tym standardów obsługi klienta, oraz analiza wyników audytów. Rozwój zespołu – szkolenia...