Opis stanowiska: Zarządzanie i rozwój zespołu przedstawicieli handlowych; Realizacja celów sprzedażowych w podległym regionie; Wdrażanie i kontrolowanie standardów sprzedaży i obsługi klienta; Analiza wyników sprzedaży i podejmowanie działań korygujących; Tworzenie strategii rozwoju...
młodszy specjalista (junior) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
5 godz.
W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał; Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi, które realnie ułatwiają życie (np. akcesoria, pakiety ochronne, wsparcie techniczne) Rozmawiasz...
młodszy specjalista (junior) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Opis stanowiska: doradzanie klientom w wyborze sprzętu i przedstawianie produktów w sposób zrozumiały i pomocny; prezentowanie usług dodatkowych oraz rozwiązań, które zwiększają komfort korzystania z elektroniki; prowadzenie rozmów sprzedażowych zgodnie z obowiązującymi standardami...
młodszy specjalista (junior) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
23 godz.
Opis stanowiska: wspieranie klientów w wyborze produktów dopasowanych do ich potrzeb; proponowanie usług finansowych i ochronnych zwiększających komfort użytkowania; rekomendowanie dodatków i rozwiązań ułatwiających codzienne korzystanie ze sprzętu; budowanie pozytywnych relacji oraz...
Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
Kluczowe Obowiązki Kierowanie zespołem sprzedażowym i dbanie o jego rozwój. Tworzenie i wdrażanie innowacyjnych strategii zwiększania sprzedaży w regionie. Analiza danych rynkowych i podejmowanie działań korygujących w celu optymalizacji wyników. Rozwijanie długofalowych relacji z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
prowadzenie spotkań z klientami i prezentacja oferty firmy, aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami, przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji cenowych, doradztwo techniczne w zakresie doboru produktów do potrzeb klienta, realizacja celów...
Opis stanowiska: Wprowadzanie opisów, parametrów technicznych i informacji o produktach do systemu; Sprawdzanie poprawności danych na podstawie materiałów producentów; Uzupełnianie ofert o zdjęcia, dokumenty i inne elementy niezbędne do publikacji; Monitorowanie jakości prezentowanych...