Do Twoich głównych zadań będzie należało: Kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami klientów. Dbanie o zgodność jakościową oraz ilościową towaru z zamówieniem. Odpowiednie pakowanie towarów. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Doradzanie klientom w wyborze wina. Budowanie dobrych relacji z klientami. Uzupełnienie ekspozycji na stoisku. Realizacja budżetu sprzedaży.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Główne zadania: realizacja zamówień i koordynacja realizacji dostaw, natychmiastowe reagowanie na nieprawidłowości pojawiające się w procesie logistycznym; optymalizacja kosztów zakupu towarów; negocjacje z Dostawcami warunków zakupu materiałów na inwestycje; współpraca z handlowcami...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa zamówień klientów, obsługa klienta infolinii przychodzącej, współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie współpracy z klientem, analiza konta i historii zakupowych klientów, akcje marketingowe.
Twoje obowiązki w C&A Każdy dzień pracy rozpoczynamy od spotkania zespołu, dzielimy się informacjami i omawiamy cele na dany dzień; Nadzór nad profesjonalną obsługą klienta; Organizowanie pracy Zespołu; Realizacje planów sprzedażowych; Znajomość promocji online i offline; Zarządzanie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: samodzielna obsługa kadrowa pracowników, rozliczanie czasu pracy (systemy: zmianowy/równoważny/podstawowy/zadaniowy), obsługa procesów HR (rekrutacje, wdrożenie, szkolenia, rozwój), sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: budowanie trwałych relacji biznesowych z Klientami, aktywne pozyskiwanie Klientów, realizacja celów sprzedażowych, rozwijanie sprzedaży na wyznaczonym obszarze, rozpoznawanie potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, prezentacja i wprowadzanie...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Aktywne pozyskiwanie dostawców celem wsparcia pracy działu handlowego Zbieranie informacji o produkowanych produktach, wielkości firmy, możliwości i gotowości nawiązania współpracy Uczestnictwo we wprowadzeniu nowych produktów...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Rozładunek dostaw i przyjęcie towaru; Przygotowanie oraz wydanie towarów; Dbałość o powierzony towar i mienie firmy.