specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Organizacja i obsługa administracyjna wydarzeń artystycznych i naukowych Akademii; Przygotowywanie dokumentacji promocyjnej (umowy, zlecenia, zamówienia) Tworzenie i redagowanie materiałów promocyjnych (afisze, programy, ulotki) Opracowywanie treści prasowych, artykułów i publikacji...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do podstawowych obowiązków należy promocja oraz obsługa administracyjno-organizacyjna wszystkich wydarzeń artystyczno-naukowych organizowanych przez Akademię Muzyczną im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, w szczególności: przygotowywanie pełnej dokumentacji dot. promocji wydarzeń (m.in....
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Kelly Services, założone w 1946 roku przez William R. Kelly jest międzynarodowym dostawcą rozwiązań HR dla różnego rodzaju klientów biznesowych. Kelly Services realizuje projekty rekrutacyjne w obszarach IT, Finanse, Księgowość, Sprzedaż i Marketing, Call Center, Inżynieria. Kelly Services ponadto oferuje szereg usług, związanych z konsultingiem oraz outsourcingiem pracowniczym. Numer wpisu do agencji zatrudnienia: 593.
Dla jednego z naszych klientów, aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Ad Specialist (Russian)
Miejsce pracy: dolnośląskie
Nr Ref.: JO-1510-35062
Zakres obowiązków:
Opieka klienta w zakresie kampanii reklamowych AdWords;
Rozumienie potrzeb i wątpliwości klienta i na tej podstawie dobieranie najlepszych rozwiązań;
Bliska współpraca z innymi działami firmy min. Product Development i Customer Support (w języku angielskim);
Kontrola satysfakcji klienta ze wskaźnika ROI oraz wsparcie dla zespołów sprzedażowych;
Analiza danych i przedstawianie ich w postaci kreatywnych i efektywnych prezentacji.
Wymagania:
Płynna znajomość języka angielskiego i rosyjskiego;
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;
Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i w piśmie zarówno w języku angielskim jak i polskim;
Orientacja na klienta, uprzejmość, dokładność i dobra organizacja pracy własnej;
Zainteresowanie Online Mediami i AdWords.
Oferujemy:
Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie;
Kontrakt na 12 miesięcy;
Pracę u jednego z najlepszych pracodawców na świecie;
Kompleksowe szkolenia z zakresu produktu Google AdWords;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Organizacja i obsługa administracyjna wydarzeń artystycznych i naukowych Akademii; Przygotowywanie dokumentacji promocyjnej (umowy, zlecenia, zamówienia) Tworzenie i redagowanie materiałów promocyjnych (afisze, programy, ulotki) Opracowywanie treści prasowych, artykułów i publikacji...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do podstawowych obowiązków należy promocja oraz obsługa administracyjno-organizacyjna wszystkich wydarzeń artystyczno-naukowych organizowanych przez Akademię Muzyczną im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, w szczególności: przygotowywanie pełnej dokumentacji dot. promocji wydarzeń (m.in....
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...