Hemmersbach świadczy kompleksowe usługi IT na skalę globalną. Z pomocą ponad 3,400 pracowników zatrudnionych w 38 oddziałach dostarczamy je w ponad 190 krajach.
Do naszego wewnętrznego działu IT poszukujemy osoby na stanowisko:
- Pełnienie roli osoby kontaktowej we wszystkich incydentach dotyczących IT
- Odpowiadanie na wiadomości e-mail, zapytania z wewnętrznego serwisu oraz rozmowy telefoniczne składane przez pracowników
- Zapewnianie pomocy technicznej dla użytkowników końcowych zlokalizowanych na całym świecie
- Instalowanie oraz obsługa różnych aplikacji na komputerach użytkowników
- Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem, pomoc dla użytkowników aplikacji komputerowych i szkolenie użytkowników
- Obsługa użytkowników Microsoft Active Directory (tworzenie kont użytkowników, nadawanie i odbieranie praw użytkowników. Zarządzanie hasłami, Exchange)
- Praca z systemem ticketowym
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego
- Podstawowa umiejętność zdalnego rozwiązywania problemów i korzystania z aplikacji
- Znajomość sprzętu IT, oprogramowania oraz aktualnych i nowych aplikacji
- Doskonałe umiejętności obsługi klienta z dużą dbałością o szczegóły
- Umiejętność szybkiego uczenia się oraz dobrego zarządzania czasem
- Gotowość do pracy na zmiany (8 godzinna zmiana 24/5)
- Ukończone studia na kierunku związanym z IT
- Wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
- Otwartość na zdobywanie nowych umiejętności
- Wiarygodność: bezpieczne miejsce pracy w prężnie rozwijającej się, międzynarodowej firmie
- Różnorodność: ekscytujące projekty oraz wyzwania
- Team spirit: silny duch zespołowy i świetna atmosfera pracy w przyjaznym zespole
- Otwartość: bezpośrednia i nieformalna komunikacja
- Kariera: duże możliwości szkolenia zawodowego, osobistego i językowego
- Wstępna pomoc: program koleżeński, który pomoże Ci rozpocząć pracę, pakiet powitalny
- Pakiet współfinansowanych świadczeń: obiady, karta multi sport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie medyczne dla Ciebie, Twojego partnera oraz członków rodziny
- Inne udogodnienia: darmowa kawa, herbata, dostęp do parkingu i firmowy autobus z centrum Wrocławia
Poznaj
Hemmersbach
Why us?
We are one of the leading providers of the IT services in the world. Numbers do not lie – we already have more than 50 subsidiares all around the world and operate in over 190 through our network of subcontractors. We employ over 4000 people around the world, which makes our work setting a truly international one.
In Poland, you can find our offices in Bielany Wrocławskie, Wrocław, Katowice, Kraków and Warsaw. Our shared services offices support colleagues and sub-contractors in such areas as HR, finance, administration, project management, customer support, hardware maintenance, supply chain, logistics and plenty more. We are also specialists in servicing IT hardware for the top players in the industry.
Recruiting process
- Step Pre-selection of candidates
- Step Phone interview
- Step Face to face / Skype interview
- Step Decision and offer
Testimonials
-
Robert
PMO Administrator, Bielany Wrocławskie
I fully recommend applying to Hemmersbach because it is a company in which you are able to gather your first valuable and important IT experience. This is a really good option for people who have just started their IT career.
The best thing about the company is the possibility for young people to develop and fundamentally widen their skillset. This is especially important in the IT field. I also like the atmosphere and companionship from my colleagues, which I've had since the very first day of my work in Hemmersbach. -
Ola
HR Analyst, Katowice
Friendly atmosphere, supportive colleagues and leaders. Knowledge sharing environment, the place you can always ask for support/advice.
Well prepared onboarding process with Buddy assignment. Benefits (private healthcare, insurance, and multisport card) available from the first (trial) employment contract.