Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zadania zakup maszyn budowlanych, urządzeń mechanicznych i innych środków transportu zgodnie z procedurami koncernu; kompleksowe opracowanie procesów inwestycyjnych zgodnie z wytycznymi koncernu; weryfikacja wniosków inwestycyjnych pod względem poprawności wpisanych parametrów technicznych;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków: weryfikacja umów z wykonawcami w zakresie kompleksowości przedmiotu umowy; weryfikacja zgodności dat realizacji z harmonogramem budowy; weryfikacja wyceny prac budowlanych;
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Dla naszego Klienta, czołowejfirmy z branży budowlanej, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Administrator kontraktu/ Specjalista ds. warunków kontraktowych
Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
analiza warunków kontraktu i jego realizacji pod kątem możliwości roszczeń finansowych,
opracowywanie bądź uczestniczenie w sporządzeniu kluczowych pism dla kontraktu,
opracowywanie dokumentów roszczeniowych, sporządzanie kalkulacji do roszczeń na kontrakcie,
prowadzenie dokumentacji robót dodatkowych i zamiennych,
negocjowanie z zamawiającym uznania przedstawionych roszczeń.
Od kandydatów oczekujemy:
wykształcenia wyższego technicznego,
minimum dwuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku przy realizacji dużych kontraktów drogowych,
praktycznej znajomości przepisów Prawa Budowlanego, procedur FIDIC,
doświadczenia z zakresu prowadzenia negocjacji,
znajomości MS Project.
Nasz Klient oferuje:
Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia,
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zadania zakup maszyn budowlanych, urządzeń mechanicznych i innych środków transportu zgodnie z procedurami koncernu; kompleksowe opracowanie procesów inwestycyjnych zgodnie z wytycznymi koncernu; weryfikacja wniosków inwestycyjnych pod względem poprawności wpisanych parametrów technicznych;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków: weryfikacja umów z wykonawcami w zakresie kompleksowości przedmiotu umowy; weryfikacja zgodności dat realizacji z harmonogramem budowy; weryfikacja wyceny prac budowlanych;
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...