Departament Aplikacji Bankowości Elektronicznej / Zespół Aplikacji Contact Center
Miejsce pracy: Lublin
Nr ref.: CEN/MR/09/2019
Aplikując na to stanowisko masz szansę dołączyć do zespołu, który zajmuje się utrzymaniem i rozwojem systemów Contact Center w Biurze Platformy Bankowości Elektronicznej. Pomagamy też w projektowaniu i wdrażaniu procesów, procedur i systemów IT, dzięki którym efektywniej realizujemy nasze zadania i projekty.
Gwarantujemy przyjazną atmosferę i współpracę z ludźmi z pasją, o otwartych umysłach, chętnie dzielących się wiedzą.
Praca w naszym 7- osobowym zespole łączy w sobie najlepsze cechy: innowacyjność, swobodę działania, brak anonimowości.
Cieszymy się komfortowym miejscem pracy, bezpieczeństwem finansowym i stabilnością.
Czym się będziesz zajmować:
- administracją systemów Windows , Linux(RedHat Enterprise Linux, Debian)
- administracją relacyjnymi bazami danych: MS SQL Server, PostgreSQL
- utrzymaniem i rozwojem środowiska w oparciu o Cisco UCCE (preferowana znajomość Cisco, mile widziane doświadczenie z innym dostawcą systemów Contact Center)
- utrzymaniem i rozwojem systemów nagrywania jak również Analityki mowy(NICE, ZOOM, SIM)
- utrzymaniem i rozwojem rozwiązań Contact Center(IVR, CTI, ACD, Dialer)
- zapewnieniem jak najwyższego poziomu dostępności, wydajności i bezpieczeństwa systemów oraz aplikacji
- udział w projektowaniu architektury i strojeniu serwisów Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego
Jakie umiejętności cenimy:
- umiejętności administracji systemami Linux, Windows
- znajomości środowisk Call Center
- znajomości języków: Bash, Java lub Perl
- umiejętności analizowania bieżących zgłoszeń oraz rozwiązywania problemów
- odporności na stres
Czego oczekujemy:
- wykształcenia wyższego
- znajomości systemów Linux (RedHat Enterprise Linux, Debian ), Windows Serwer (2008 I wyższe)
- znajomości zagadnień telekomunikacyjnych, VoIP
- mile widziane doświadczenie w utrzymaniu systemów Call Center
- znajomość rozwiązań związanych z wirtualizacją opartą na VMware
- znajomości ogólnej wiedzy technicznej z zakresu telekomunikacji, infrastruktury i oprogramowania
- znajomości popularnych protokołów internetowych m.in. TCP/IP, HTTP, SMTP, POP3, SNMP
- znajomość narzędzi do monitorowania serwerów ( Nagios)
Oferujemy:
- umowę o pracę
- dostęp do najnowszych technologii
- konkurencyjne wynagrodzenie
- profesjonalny system szkoleń
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.