Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Księgowy z językiem angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Dokładne fakturowanie, Przetwarzanie transakcji bankowych, Zarządzanie pytaniami dot. faktur i płatności, Wspieranie procesów miesięcznego rozliczenia, Dodawanie nowych dostawców, Tworzenie raportów, Aktualizowanie dokumentacji związanej z wymogami prawnymi.
  • Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
  • Junior Accounting Specialist with English

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your new opportunity We are a newly created team working in Business Process Services, and we want you to join us in the exciting challenge of transitioning Finance and Accounting processes. You will be an important part of the ongoing process of migration and transformation currently underway for...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Tczew    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Wysokie Mazowieckie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol 14A    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń

    Medicover Fitness & Gym   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa rozliczeniowa umów z klientami - fakturowanie zamówień, wystawianie proform, faktur korygujących, rozliczanie zwrotów dla zakupów przez systemy płatności internetowych (PayU, Przelewy24). Aktywacja karnetów sportowych na kolejne okresy...
  • Specjalista ds. Rozliczeń magazynowych

    Green Basket Sp. z o. o.   Szczecin, ul. Floriana Krygiera 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Dbałość o prawidłową ewidencję i obieg dokumentacji magazynowej; Rozliczanie, kontrola, wprowadzanie dokumentów zakupu, Okresowa kontrola stanów magazynowych, Nadzór i prawidłowe archiwizowanie dokumentacji magazynowej, Zarządzanie obrotem opakowań.
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. rozliczeń IT

    Grupa Inter Cars   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Pruszków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
Zobacz więcej ofert pracy

Analityk kosztów produkcyjnych

WAJNERT MEBLE sp. z o. o.
dolnośląskie, Międzybórz k/ Oleśnicy
specjalista (mid)
umowa o pracę
praca stacjonarna
956 dni temu

Wajnert Meble to polska firma rodzinna założona 1985 roku. Specjalizujemy się w produkcji i projektowaniu wysokiej jakości mebli tapicerowanych i twardych. Nasza fabryka jest jedną z największych w kraju. Jesteśmy stabilnym i nowoczesnym przedsiębiorstwem inwestującym w nasze zespoły oraz zaplecze produkcyjne. Rozwijamy markę własną Wajnert Meble i pracujemy również dla międzynarodowych marek europejskich. Nasze produkty można znaleźć w ponad 200 salonach meblowych w całym kraju, w salonach partnerskich i sieciowych w całej Europie. Otrzymaliśmy wiele nagród potwierdzających nasze wysokie kompetencje i pozycję lidera na rynku. Działamy globalnie i lokalnie zawsze w poszanowaniu dla drugiej osoby. Wierzymy, że zespół o mocnych kompetencjach to podstawa naszego rozwoju.

 

Obecnie do jednej ze spółek Grupy Meble Wajnert poszukujemy:
Analityk kosztów produkcyjnych
Miejsce pracy: Międzybórz k/ Oleśnicy
Opis stanowiska
  • Rozliczanie materiałów produkcyjnych na zamknięciu miesiąca (praca na systemach SAP i aplikacjach własnych),
  • Analiza kosztów wg. MPK,
  • Przygotowywanie raportów miesięcznych,
  • Monitorowanie i kontrola stanu zapasów,
  • Analiza marżowości,
  • Wsparcie w zakresie odpowiedniego księgowania kosztów zgodnie z miejscem powstania,
  • Obliczanie skutków finansowych zmian w procesach we współpracy z dyr. Produkcji.
  • Współtworzenie budżetów i analiza odchyleń,
  • Usprawnienie procesu raportowania,
  • Współpraca z innymi działami w firmie,
Profil kandydata
  • Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, finansowe i pochodne),
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w firmie produkcyjnej,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Znajomość zintegrowanych systemów ERP (znajomość SAP będzie dużym atutem),
  • Bardzo dobra znajomość Excel.
Oferujemy
  • umowa o pracę,
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
  • ciekawa praca w dużej organizacji,
  • realizacja ambitnych zadań oraz możliwości rozwoju.
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wajnert Meble sp. z o.o., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia: 29.08.97, o ochronie danych osobowych – (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)". Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pana/Pani danych."

„Oświadczam, że zapoznałam/em się z treścią klauzuli informacyjnej dotyczącej rekrutacji w systemie internetowym. Na podstawie art. 6 ust. 1 a) RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest Wajnert Meble spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Międzyborzu, przy ul. Kolejowej 67, 56-513 Międzybórz, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko, w tym w szczególności numeru telefonu, adresu e-mail, adresu zamieszkania, informacji o wcześniejszym zatrudnieniu i innych danych ujawnionych w przesłanym CV, w tym również zamieszczonego tam zdjęcia (wizerunku).Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie.”

Jednocześnie informujemy, że CV niezawierające powyższego oświadczenia nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO, informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wajnert Meble spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Międzyborzu przy ul. Kolejowej 67, 56-513 Międzybórz,
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody,
3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres tej i przyszłych rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres 3 lat,
4) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej na adres siedziby Administratora danych lub elektronicznie na adres e-mail dane.osobowe@wajnert.com.pl. W przypadku wniesienia sprzeciwu przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w ww. celach,
5) ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
6) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko,
7) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji,
8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
 

Poznaj

WAJNERT MEBLE Sp. z o. o.

Wajnert Meble

Jesteśmy tam, gdzie tego potrzebujesz
Polskie korzenie i rodzinne tradycje pozwoliły nam zbudować prężnie rozwijającą się firmę, o mocnej pozycji w branży. Od 37 lat nasze projekty charakteryzują się wyjątkowym designem i funkcjonalnością, czego odzwierciedleniem są meble, z których stworzysz swój idealny zestaw wypoczynkowy.

Posiadamy ogólnopolską sieć punktów sprzedaży – salony firmowe oraz ponad 300 dystrybutorów partnerskich. Działamy również na rynku międzynarodowym, na 3 kontynentach. To w sumie ponad 22 krajów, w których można kupić produkty marki Wajnert.

Siła tkwi w zespole

Wierzymy, że prawdziwa siła firmy tkwi w zespole. Zatrudniamy wspaniałych pracowników – wielu z nich współpracuje z nami od wielu lat. To sprawia, że stają się ekspertami w swojej dziedzinie. Dzięki ich doświadczeniu, możemy oferować Wam najlepsze rozwiązania funkcjonalne oraz produkty dopracowane w najdrobniejszym szczególe, które odznaczają się designem na światowym poziomie. Wspólnie tworzymy kolekcje mebli, które doceniają nie tylko ich użytkownicy, ale także eksperci z branży.

Od początku swojego istnienia ufamy sprawdzonym rozwiązaniom, ale nie boimy się nowatorskich pomysłów i innowacyjnych idei. Uważamy, że sukces gwarantuje tylko i wyłącznie odważne patrzenie w przyszłość z jednoczesnym poszanowaniem przeszłości. Wierzymy, że ewolucja jest lepsza od rewolucji.

Podobne oferty

  • Młodszy Księgowy z językiem angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Dokładne fakturowanie, Przetwarzanie transakcji bankowych, Zarządzanie pytaniami dot. faktur i płatności, Wspieranie procesów miesięcznego rozliczenia, Dodawanie nowych dostawców, Tworzenie raportów, Aktualizowanie dokumentacji związanej z wymogami prawnymi.
  • Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
  • Junior Accounting Specialist with English

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your new opportunity We are a newly created team working in Business Process Services, and we want you to join us in the exciting challenge of transitioning Finance and Accounting processes. You will be an important part of the ongoing process of migration and transformation currently underway for...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Tczew    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Wysokie Mazowieckie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol 14A    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń

    Medicover Fitness & Gym   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa rozliczeniowa umów z klientami - fakturowanie zamówień, wystawianie proform, faktur korygujących, rozliczanie zwrotów dla zakupów przez systemy płatności internetowych (PayU, Przelewy24). Aktywacja karnetów sportowych na kolejne okresy...
  • Specjalista ds. Rozliczeń magazynowych

    Green Basket Sp. z o. o.   Szczecin, ul. Floriana Krygiera 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Dbałość o prawidłową ewidencję i obieg dokumentacji magazynowej; Rozliczanie, kontrola, wprowadzanie dokumentów zakupu, Okresowa kontrola stanów magazynowych, Nadzór i prawidłowe archiwizowanie dokumentacji magazynowej, Zarządzanie obrotem opakowań.
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. rozliczeń IT

    Grupa Inter Cars   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Pruszków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...