Najnowsze oferty pracy

  • Księgowy bilansista

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
  • Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online
    5 dni
    Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
  • Specjalista ds. rozrachunków z kontrahentami / AR Specialist

    RECARO Aircraft Seating Polska Sp. z o.o.   Świebodzin    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania: Rozliczanie i alokacja przelewów bankowych; Kontrola należności, wysyłanie przypomnień oraz monitów do klientów i weryfikacja płatności; Aktywny kontakt z przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należności;...
  • Specjalista ds. rozliczeń

    Praca.pl Sp. z o.o.   Świebodzin    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przelewami bankowymi; Nadzór nad wierzytelnościami, komunikacja w sprawie płatności; Kontakt z zespołem sprzedażowym dotyczący należności klientów; Obsługa dokumentacji księgowej; Współpraca z różnymi działami firmy; Dbanie o osiąganie KPI;...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol 14A    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Tczew    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Wysokie Mazowieckie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. rozliczeń IT

    Grupa Inter Cars   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Pruszków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
  • Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń

    DGP Clean Partner Sp. Z o.o.   Poznań    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby...
Zobacz więcej ofert pracy

Analityk kosztów produkcyjnych

WAJNERT MEBLE sp. z o. o.
dolnośląskie, Międzybórz k/ Oleśnicy
specjalista (mid)
umowa o pracę
praca stacjonarna
912 dni temu

Wajnert Meble to polska firma rodzinna założona 1985 roku. Specjalizujemy się w produkcji i projektowaniu wysokiej jakości mebli tapicerowanych i twardych. Nasza fabryka jest jedną z największych w kraju. Jesteśmy stabilnym i nowoczesnym przedsiębiorstwem inwestującym w nasze zespoły oraz zaplecze produkcyjne. Rozwijamy markę własną Wajnert Meble i pracujemy również dla międzynarodowych marek europejskich. Nasze produkty można znaleźć w ponad 200 salonach meblowych w całym kraju, w salonach partnerskich i sieciowych w całej Europie. Otrzymaliśmy wiele nagród potwierdzających nasze wysokie kompetencje i pozycję lidera na rynku. Działamy globalnie i lokalnie zawsze w poszanowaniu dla drugiej osoby. Wierzymy, że zespół o mocnych kompetencjach to podstawa naszego rozwoju.

 

Obecnie do jednej ze spółek Grupy Meble Wajnert poszukujemy:
Analityk kosztów produkcyjnych
Miejsce pracy: Międzybórz k/ Oleśnicy
Opis stanowiska
  • Rozliczanie materiałów produkcyjnych na zamknięciu miesiąca (praca na systemach SAP i aplikacjach własnych),
  • Analiza kosztów wg. MPK,
  • Przygotowywanie raportów miesięcznych,
  • Monitorowanie i kontrola stanu zapasów,
  • Analiza marżowości,
  • Wsparcie w zakresie odpowiedniego księgowania kosztów zgodnie z miejscem powstania,
  • Obliczanie skutków finansowych zmian w procesach we współpracy z dyr. Produkcji.
  • Współtworzenie budżetów i analiza odchyleń,
  • Usprawnienie procesu raportowania,
  • Współpraca z innymi działami w firmie,
Profil kandydata
  • Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, finansowe i pochodne),
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w firmie produkcyjnej,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Znajomość zintegrowanych systemów ERP (znajomość SAP będzie dużym atutem),
  • Bardzo dobra znajomość Excel.
Oferujemy
  • umowa o pracę,
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
  • ciekawa praca w dużej organizacji,
  • realizacja ambitnych zadań oraz możliwości rozwoju.
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wajnert Meble sp. z o.o., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia: 29.08.97, o ochronie danych osobowych – (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)". Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pana/Pani danych."

„Oświadczam, że zapoznałam/em się z treścią klauzuli informacyjnej dotyczącej rekrutacji w systemie internetowym. Na podstawie art. 6 ust. 1 a) RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest Wajnert Meble spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Międzyborzu, przy ul. Kolejowej 67, 56-513 Międzybórz, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko, w tym w szczególności numeru telefonu, adresu e-mail, adresu zamieszkania, informacji o wcześniejszym zatrudnieniu i innych danych ujawnionych w przesłanym CV, w tym również zamieszczonego tam zdjęcia (wizerunku).Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie.”

Jednocześnie informujemy, że CV niezawierające powyższego oświadczenia nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO, informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wajnert Meble spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Międzyborzu przy ul. Kolejowej 67, 56-513 Międzybórz,
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody,
3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres tej i przyszłych rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres 3 lat,
4) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej na adres siedziby Administratora danych lub elektronicznie na adres e-mail dane.osobowe@wajnert.com.pl. W przypadku wniesienia sprzeciwu przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w ww. celach,
5) ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
6) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko,
7) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji,
8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
 

Poznaj

WAJNERT MEBLE Sp. z o. o.

Wajnert Meble

Jesteśmy tam, gdzie tego potrzebujesz
Polskie korzenie i rodzinne tradycje pozwoliły nam zbudować prężnie rozwijającą się firmę, o mocnej pozycji w branży. Od 37 lat nasze projekty charakteryzują się wyjątkowym designem i funkcjonalnością, czego odzwierciedleniem są meble, z których stworzysz swój idealny zestaw wypoczynkowy.

Posiadamy ogólnopolską sieć punktów sprzedaży – salony firmowe oraz ponad 300 dystrybutorów partnerskich. Działamy również na rynku międzynarodowym, na 3 kontynentach. To w sumie ponad 22 krajów, w których można kupić produkty marki Wajnert.

Siła tkwi w zespole

Wierzymy, że prawdziwa siła firmy tkwi w zespole. Zatrudniamy wspaniałych pracowników – wielu z nich współpracuje z nami od wielu lat. To sprawia, że stają się ekspertami w swojej dziedzinie. Dzięki ich doświadczeniu, możemy oferować Wam najlepsze rozwiązania funkcjonalne oraz produkty dopracowane w najdrobniejszym szczególe, które odznaczają się designem na światowym poziomie. Wspólnie tworzymy kolekcje mebli, które doceniają nie tylko ich użytkownicy, ale także eksperci z branży.

Od początku swojego istnienia ufamy sprawdzonym rozwiązaniom, ale nie boimy się nowatorskich pomysłów i innowacyjnych idei. Uważamy, że sukces gwarantuje tylko i wyłącznie odważne patrzenie w przyszłość z jednoczesnym poszanowaniem przeszłości. Wierzymy, że ewolucja jest lepsza od rewolucji.

Podobne oferty

  • Księgowy bilansista

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
  • Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online
    5 dni
    Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
  • Specjalista ds. rozrachunków z kontrahentami / AR Specialist

    RECARO Aircraft Seating Polska Sp. z o.o.   Świebodzin    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania: Rozliczanie i alokacja przelewów bankowych; Kontrola należności, wysyłanie przypomnień oraz monitów do klientów i weryfikacja płatności; Aktywny kontakt z przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należności;...
  • Specjalista ds. rozliczeń

    Praca.pl Sp. z o.o.   Świebodzin    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przelewami bankowymi; Nadzór nad wierzytelnościami, komunikacja w sprawie płatności; Kontakt z zespołem sprzedażowym dotyczący należności klientów; Obsługa dokumentacji księgowej; Współpraca z różnymi działami firmy; Dbanie o osiąganie KPI;...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol 14A    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Tczew    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Wysokie Mazowieckie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. rozliczeń IT

    Grupa Inter Cars   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Pruszków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
  • Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń

    DGP Clean Partner Sp. Z o.o.   Poznań    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby...