Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant Biura Obsługi Klienta

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 132    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Symfonia zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami wewnętrznymi; Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów firmy Symfonia; Udzielanie informacji o ofercie oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez klientów oraz partnerów;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta 

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa, Mokotów, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące) Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta Budowanie i utrzymywane pozytywnych i profesjonalnych relacji z Klientem
  • Specjalista ds. koordynacji pracowników z językiem niemieckim

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Bieżący kontakt telefoniczny i mailowy z osobami pracującymi na terenie Niemiec; Koordynowanie grafików oraz zarządzanie urlopami i zastępstwami; Wsparcie klientów niemieckojęzycznych – szybkie reagowanie na potrzeby i pytania; Utrzymywanie i aktualizacja wewnętrznej...
  • Opiekun / Opiekunka Klienta w Zespole Obsługi Klienta

    Benefit Systems SA   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów biznesowych, Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie klienta, a Twój sukces mierzony będzie poziomem...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
  • Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów; Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny; Budowanie pozytywnych relacji z klientami; Współpraca z zespołem oraz realizacja wspólnych celów operacyjnych;
  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  tymczasowa/dodatkowa / część etatu   31,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
  • Konsultant Telefoniczny - Doradca energetyczny

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    4 dni
    Kontakt telefoniczny z gotową bazą klientów zainteresowanych odnawialnymi źródłami energii; Prezentacja oferty i finalizacja umów sprzedażowych na produkty OZE (pompy ciepła, fotowoltaika, ładowarki EV, magazyny energii, 100% zielona energia) Budowanie oraz utrzymywanie trwałych relacji z...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online
    5 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (połączenia przychodzące) Informowanie o postępie realizacji umów; Utrzymywanie wysokich standardów obsługi; Budowanie trwałych, profesjonalnych relacji z klientami;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 132    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Symfonia, w tym telefoniczne i mailowe wsparcie; Informowanie o ofercie firmy oraz rozwiązywanie bieżących problemów klientów; Przestrzeganie standardów jakościowych i efektywność wykonania zadań; Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Warszawa
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa

Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca zdalna
rekrutacja online
32 dni temu

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B

 Miejsce pracy: Praca zdalna w pełnym wymiarze godzin (podczas wdrożenia: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B)

 

Nasze wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta - wiesz jak prowadzić rozmowę z Klientem, aby po jej zakończeniu był przekonany, że jego oczekiwania zostały w pełni zaspokojone
  • Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej lub chęć do nauki (zapewniamy szkolenie od podstaw)
  • Znajomość język angielskiego na poziomie B1 (rozmowy z Klientem w języku polskim, systemy w języku angielskim)
  • Wykształcenie średnie pełne, potwierdzone egzaminem dojrzałości
 Szukamy osoby, która jest:
  • Otwarta na nowe wyzwania
  • Komunikatywna, a rozmowa telefoniczna nie sprawia jej problemu
  • Posiada zdolność szybkiego uczenia się i chęć poznawania zmieniających się procesów obsługi klienta oraz sprzedaży bezpośredniej
  • Jest nastawiona na realizację celów i budowania pozytywnego wizerunku marki
Podstawowe zadania:
  • Obsługa infolinii telefonicznej przychodzącej w celu udzielania informacji o ofercie ubezpieczeniowej oraz promocji i sprzedaży produktów naszego partnera
  • Prowadzenie korespondencji pisemnej z Klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów
  • Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
W zamian oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin (w okresie próbnym trwającym 3 miesiące proponujemy umowę zlecenie)
  • Pracę od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym: 08:00-16.00 / 9:00-17:00 / 10:00-18.00
  • Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie jej trwania
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Benefity: Karta Multisport, opieka medyczna Medicover
  • Po okresie wdrożenia możliwość pracy zdalnej w pełnym wymiarze godzin (wdrożenie w Warszawie)
 

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty

  • Konsultant Biura Obsługi Klienta

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 132    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Symfonia zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami wewnętrznymi; Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów firmy Symfonia; Udzielanie informacji o ofercie oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez klientów oraz partnerów;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta 

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa, Mokotów, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące) Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta Budowanie i utrzymywane pozytywnych i profesjonalnych relacji z Klientem
  • Specjalista ds. koordynacji pracowników z językiem niemieckim

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Bieżący kontakt telefoniczny i mailowy z osobami pracującymi na terenie Niemiec; Koordynowanie grafików oraz zarządzanie urlopami i zastępstwami; Wsparcie klientów niemieckojęzycznych – szybkie reagowanie na potrzeby i pytania; Utrzymywanie i aktualizacja wewnętrznej...
  • Opiekun / Opiekunka Klienta w Zespole Obsługi Klienta

    Benefit Systems SA   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów biznesowych, Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie klienta, a Twój sukces mierzony będzie poziomem...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
  • Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów; Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny; Budowanie pozytywnych relacji z klientami; Współpraca z zespołem oraz realizacja wspólnych celów operacyjnych;
  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  tymczasowa/dodatkowa / część etatu   31,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
  • Konsultant Telefoniczny - Doradca energetyczny

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    4 dni
    Kontakt telefoniczny z gotową bazą klientów zainteresowanych odnawialnymi źródłami energii; Prezentacja oferty i finalizacja umów sprzedażowych na produkty OZE (pompy ciepła, fotowoltaika, ładowarki EV, magazyny energii, 100% zielona energia) Budowanie oraz utrzymywanie trwałych relacji z...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online
    5 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (połączenia przychodzące) Informowanie o postępie realizacji umów; Utrzymywanie wysokich standardów obsługi; Budowanie trwałych, profesjonalnych relacji z klientami;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 132    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Symfonia, w tym telefoniczne i mailowe wsparcie; Informowanie o ofercie firmy oraz rozwiązywanie bieżących problemów klientów; Przestrzeganie standardów jakościowych i efektywność wykonania zadań; Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy.