Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka angielskiego, wykształcenie min. średnie, gotowość do pracy w...
Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów; Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny; Budowanie pozytywnych relacji z klientami; Współpraca z zespołem oraz realizacja wspólnych celów operacyjnych;
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B tymczasowa/dodatkowa / część etatu 31,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
11 godz.
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami; Realizacja wskaźników satysfakcji wyznaczonych przez managerów; Zrozumienie potrzeb klienta i udzielanie merytorycznego wsparcia;
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Realizacja telefonicznej obsługi klientów (85% połączeń przychodzących, 15% wychodzących) oraz sprzedaż oferowanych produktów i usług. Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów z uwzględnieniem celów sprzedażowych i jakościowych.
Odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie informacji o produktach oraz zgłoszeniach, Obsługa zgłoszeń oraz korespondencji mailowej, Dbałość o poprawność dokumentacji i rejestrację danych w systemie.
Twoje zadania będą obejmować: Profesjonalną obsługę połączeń przychodzących: udzielanie wyczerpujących informacji na temat polis, składek i produktów ubezpieczeniowych, sprawne zgłaszanie i rejestracja szkód; Wsparcie administracyjne (back-office): dbałość o dokumentację,...
Na tym stanowisku będziesz: Kontaktować się z klientami telefonicznie w ramach działań informacyjnych i sprzedażowych, Redagować treści wiadomości i komunikatów, Prezentować aktualne oferty dopasowane do potrzeb odbiorców, Utrzymywać dobry kontakt z klientami i współpracującymi...
Prowadzenie rozmów z klientami według ustalonego scenariusza, Redagowanie wiadomości tekstowych i mailowych, Prezentowanie dopasowanych ofert i zachęcanie do ich wyboru, Budowanie trwałych relacji z klientami, Współdziałanie z zespołem w codziennej pracy operacyjnej.
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)
Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa
specjalista junior / mid
pełny etat / część etatu
umowa zlecenie
praca zdalna
rekrutacja online
21 dni temu
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy kompleksowe usługi z zakresu obsługi klienta dla szerokiego grona partnerów biznesowych. Stawiamy na jakość, elastyczność oraz innowacyjność – nieustannie dostosowujemy się do zmieniających się potrzeb rynku i oczekiwań naszych klientów.
Obecnie poszukujemy osoby do zespołu, który wspiera klientów w języku czeskim.
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów
Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny
Budowanie pozytywnych relacji z klientami
Współpraca z zespołem oraz realizacja wspólnych celów operacyjnych
Wymagania:
Biegła znajomość języka czeskiego – warunek konieczny
Komunikatywność oraz otwartość na kontakt z klientem
Dobra dykcja i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
Sprawna obsługa komputera, skrzynki mailowej oraz chatu
Oferujemy:
Elastyczny grafik – możliwość dopasowania godzin pracy w przedziale 9:00–21:00 (7 dni w tygodniu), przy czym zależy nam na dostępności także popołudniami i w weekendy
Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
Prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport
Program poleceń pracowniczych
Szkolenie wdrożeniowe oraz wsparcie na każdym etapie pracy
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka angielskiego, wykształcenie min. średnie, gotowość do pracy w...
Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów; Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny; Budowanie pozytywnych relacji z klientami; Współpraca z zespołem oraz realizacja wspólnych celów operacyjnych;
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B tymczasowa/dodatkowa / część etatu 31,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
11 godz.
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami; Realizacja wskaźników satysfakcji wyznaczonych przez managerów; Zrozumienie potrzeb klienta i udzielanie merytorycznego wsparcia;
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Realizacja telefonicznej obsługi klientów (85% połączeń przychodzących, 15% wychodzących) oraz sprzedaż oferowanych produktów i usług. Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów z uwzględnieniem celów sprzedażowych i jakościowych.
Odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie informacji o produktach oraz zgłoszeniach, Obsługa zgłoszeń oraz korespondencji mailowej, Dbałość o poprawność dokumentacji i rejestrację danych w systemie.
Twoje zadania będą obejmować: Profesjonalną obsługę połączeń przychodzących: udzielanie wyczerpujących informacji na temat polis, składek i produktów ubezpieczeniowych, sprawne zgłaszanie i rejestracja szkód; Wsparcie administracyjne (back-office): dbałość o dokumentację,...
Na tym stanowisku będziesz: Kontaktować się z klientami telefonicznie w ramach działań informacyjnych i sprzedażowych, Redagować treści wiadomości i komunikatów, Prezentować aktualne oferty dopasowane do potrzeb odbiorców, Utrzymywać dobry kontakt z klientami i współpracującymi...
Prowadzenie rozmów z klientami według ustalonego scenariusza, Redagowanie wiadomości tekstowych i mailowych, Prezentowanie dopasowanych ofert i zachęcanie do ich wyboru, Budowanie trwałych relacji z klientami, Współdziałanie z zespołem w codziennej pracy operacyjnej.