Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Aktualnie do Naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osób na stanowisko:
Zadaniem Doradcy Infolinii jest zapewnienie wszystkim zainteresowanym, możliwości uzyskania rzetelnych i wyczerpujących informacji w zakresie zgłoszeń reklamacyjnych, zapytań o produkty, informacji marketingowych oraz zapytań o konkursy bez względu na wybrany kanał kontaktu.
- bieżące telefoniczne i emailowe informowanie Klientów o ofercie
- udzielanie wyczerpujących odpowiedzi na zadawane przez Klientów pytania
- realizowanie zadań zlecanych przez Koordynatora w zakresie realizacji świadczenia usługi Infolinii
- sprawne obsługiwanie Klientów na najwyższym poziomie i dbanie o ich satysfakcję
- budowanie pozytywnego wizerunku Klienta
- realizowanie celów indywidualnych i grupowych
- poszerzanie wiedzy – uczestnictwo w szkoleniach i coachingach
- znajomość j.polskiego i j. angielskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie
- wykształcenie minimum średnie
- samodzielność
- odpowiedzialność
- komunikatywność
- umiejętność wyciągania wniosków
- doświadczenie w obsłudze klienta (infolinia minimum 6 miesięcy)
- możliwość pracy w zgranym zespole nastawionym na sukces
- umowę o pracę
- możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju zawodowego
- atrakcyjną lokalizację biura
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.