Doradca Infolinii

Contact Center Sp. z o.o.

Poznań

1 dzień temu



Jeśli szukasz ciekawego zajęcia, w którym wykorzystasz swoje umiejętności interpersonalne, lubisz pracę z innymi ludźmi, posiadasz pozytywną energie i motywację - dołącz do naszego zespołu, praca jest właśnie dla Ciebie!!! :)

Będziesz mieć możliwość pracy dla wiodącej firmy branży telekomunikacyjnej.

W ramach rozwoju firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 


Doradca Infolinii

Miejsce pracy: Poznań

Opis stanowiska:
  • Kompleksowa obsługa klienta przez telefon (tylko rozmowy przychodzące!)
Jeżeli jesteś osobą:
  • Pozytywnie nastawioną i uśmiechniętą
  • Posiadającą wysokie umiejętności interpersonalne
  • Dyspozycyjną
  • Szybko odnajdującą się w nowych sytuacjach
  • Nastawioną ciągły rozwój
  • Posiadającą dobrą dykcję i płynną wymowę
  • Znającą podstawową obsługę komputera
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
W zamian oferujemy:
  • Stabilne wynagrodzenie
  • Premie + Konkursy
  • Ustalenie własnego grafiku pracy – projekt realizowany 7 dni w tygodniu, w godz. 16:00-23:00
  • Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie pracy
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Możliwość współpracy na dłuższy lub krótszy okres czasu
  • Możliwość skorzystania z benefitów tj. Karta Multisport
  • Doskonałą lokalizację: Poznań – Rynek/Centrum

 

To praca dla Ciebie!

Nie czekaj!

Wyślij nam swoje CV i przekonaj się, że warto :)


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku


 Aplikuj teraz 

 

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Kuliart Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.