W TAURON Obsługa Klienta stawiamy na wysoką jakość usług oraz kompleksowe wsparcie dla użytkowników energii - zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Zapewniamy obsługę klientów w różnych kanałach kontaktu: stacjonarnym, telefonicznym, mailowym oraz poprzez aplikację mobilną Mój Tauron, która umożliwia szybki dostęp do najważniejszych informacji oraz daje możliwość zarządzania swoim kontem w prosty i intuicyjny sposób.
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. świadczy także usługi na rzecz innych spółek Grupy TAURONw ramach działania:
- Centrum Usług IT,
- Centrum Finansowo-Księgowego,
- Centrum HR.
Kierujemy się wartościami, które nadają nam kierunek, motywują do działania i wspierają nas w realizacji celów. Są to: Odpowiedzialność, Zaangażowanie, Efektywność i Energia.
Serwis i administrowanie aplikacjami CRM,BI; Prowadzenie prac wdrożeniowych nowych systemów informatycznych; Realizacja zgłoszeń użytkowników w III linii help desk.
Utrzymanie i rozwój systemów informatycznych, przede wszystkim z obszaru GIS i zarządzania majątkiem sieciowym; Pełnienie funkcji II linii wsparcia użytkowników systemów; Udział w pracach zespołów projektów wdrożeniowych; Administracja bazami danych systemów; Administracja serwerami...
Prowadzenie monitoringu infrastruktury, sieci, systemów i usług teleinformatycznych; Prowadzenie monitoringu bezpieczeństwa, utrzymywanie środowisk monitorujących; Diagnozowanie, klasyfikowanie zdarzeń oraz powiadamianie interesariuszy zgodnie z procedurami; Zdalne usuwanie awarii w...
Wsparcie procesów biznesowych w oparciu o Business Intelligence; Administracja oraz wsparcie aplikacji BI; Modelowanie oraz tworzenie raportów wspomagających procesy biznesowe; Realizacja zgłoszeń użytkowników, zarejestrowanych na portalu Help Desk; Analiza dokumentacji projektowych; Wsparcie...
Obsługa zamówień i zakupów sprzętu IT w obszarze działalności Biura; Rozliczanie zamówień/zakupów oraz fakturowanie w systemie SAP; Znajomość sprzętu komputerowego; Utrzymywanie bazy CMDB; Codzienny kontakt z klientem; Instalacja sprzętu;
Realizacja prac i zadań Biura Wsparcia Terenowego na podległym obszarze; Szybkie diagnozowanie, klasyfikacja zgłoszeń oraz ich rozwiązywanie; Współpraca w ramach całej organizacji w rozwiązywaniu zgłoszeń; Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług;...
Serwis i administrowanie Aplikacjami; Prowadzenie prac wdrożeniowych nowych systemów informatycznych; Realizacja zgłoszeń użytkowników w III linii Help Desk;
Identyfikacja i zarządzanie wymaganiami biznesu wobec narzędzi IT; Planowanie i uzgadnianie planu rozwoju systemów IT; Weryfikacja założeń projektowych w kontekście spójności z architekturą korporacyjną, wymaganiami biznesowymi i planami rozwoju architektury; Opracowywanie architektury...
Praca w zespole ds. controllingu personalnego; Analiza procesów związanych z obszarem wynagrodzeń i zatrudnienia; Opracowywanie raportów i analiz z obszaru kadrowo-płacowego; Przygotowywanie i kontrolowanie budżetu wynagrodzeń; Przeprowadzanie analiz finansowych dotyczących kosztów pracy;