W TAURON Obsługa Klienta stawiamy na wysoką jakość usług oraz kompleksowe wsparcie dla użytkowników energii - zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Zapewniamy obsługę klientów w różnych kanałach kontaktu: stacjonarnym, telefonicznym, mailowym oraz poprzez aplikację mobilną Mój Tauron, która umożliwia szybki dostęp do najważniejszych informacji oraz daje możliwość zarządzania swoim kontem w prosty i intuicyjny sposób.

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. świadczy także usługi na rzecz innych spółek Grupy TAURONw ramach działania:

- Centrum Usług IT,

- Centrum Finansowo-Księgowego,

- Centrum HR.

Kierujemy się wartościami, które nadają nam kierunek, motywują do działania i wspierają nas w realizacji celów. Są to: Odpowiedzialność, Zaangażowanie, Efektywność i Energia.

Archiwalne oferty pracy

  • TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4295 dni
    Serwis i administrowanie aplikacjami CRM,BI; Prowadzenie prac wdrożeniowych nowych systemów informatycznych; Realizacja zgłoszeń użytkowników w III linii help desk.
  • TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4300 dni
    Utrzymanie i rozwój systemów informatycznych, przede wszystkim z obszaru GIS i zarządzania majątkiem sieciowym; Pełnienie funkcji II linii wsparcia użytkowników systemów; Udział w pracach zespołów projektów wdrożeniowych; Administracja bazami danych systemów; Administracja serwerami...
  • Specjalista ds. Nadzoru Infrastruktury IT

    TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4300 dni
    Prowadzenie monitoringu infrastruktury, sieci, systemów i usług teleinformatycznych; Prowadzenie monitoringu bezpieczeństwa, utrzymywanie środowisk monitorujących; Diagnozowanie, klasyfikowanie zdarzeń oraz powiadamianie interesariuszy zgodnie z procedurami; Zdalne usuwanie awarii w...
  • TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4300 dni
    Wsparcie procesów biznesowych w oparciu o Business Intelligence; Administracja oraz wsparcie aplikacji BI; Modelowanie oraz tworzenie raportów wspomagających procesy biznesowe; Realizacja zgłoszeń użytkowników, zarejestrowanych na portalu Help Desk; Analiza dokumentacji projektowych; Wsparcie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Terenowego – umowa na zastępstwo

    TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4300 dni
    Obsługa zamówień i zakupów sprzętu IT w obszarze działalności Biura; Rozliczanie zamówień/zakupów oraz fakturowanie w systemie SAP; Znajomość sprzętu komputerowego; Utrzymywanie bazy CMDB; Codzienny kontakt z klientem; Instalacja sprzętu;
  • Specjalista ds. Wsparcia Terenowego

    TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.   śląskie, Katowice, Gliwice    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4300 dni
    Realizacja prac i zadań Biura Wsparcia Terenowego na podległym obszarze; Szybkie diagnozowanie, klasyfikacja zgłoszeń oraz ich rozwiązywanie; Współpraca w ramach całej organizacji w rozwiązywaniu zgłoszeń; Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług;...
  • TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4301 dni
    Serwis i administrowanie Aplikacjami; Prowadzenie prac wdrożeniowych nowych systemów informatycznych; Realizacja zgłoszeń użytkowników w III linii Help Desk;
  • TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4303 dni
    Administracja, konfiguracja oraz utrzymanie środowisk opartych o platformę MS SharePoint;
  • TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4317 dni
    Identyfikacja i zarządzanie wymaganiami biznesu wobec narzędzi IT; Planowanie i uzgadnianie planu rozwoju systemów IT; Weryfikacja założeń projektowych w kontekście spójności z architekturą korporacyjną, wymaganiami biznesowymi i planami rozwoju architektury; Opracowywanie architektury...
  • TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4332 dni
    Praca w zespole ds. controllingu personalnego; Analiza procesów związanych z obszarem wynagrodzeń i zatrudnienia; Opracowywanie raportów i analiz z obszaru kadrowo-płacowego; Przygotowywanie i kontrolowanie budżetu wynagrodzeń; Przeprowadzanie analiz finansowych dotyczących kosztów pracy;
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

4

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

ul. Sudecka 95-97

53-128 Wrocław