Grupa TAURON to druga co do wielkości zintegrowana grupa energetyczna w Polsce kontrolująca pełen łańcuch wartości, począwszy od wydobycia węgla aż po sprzedaż energii elektrycznej do klientów końcowych. Obejmuje swoim działaniem 18 % powierzchni kraju na terenie pięciu województw. Grupa TAURON to jeden z największych podmiotów gospodarczych w kraju oraz największy sprzedawca i dystrybutor energii elektrycznej. W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, Południowy Koncern Węglowy, TAURON Ekoenergia, Kopalnia Wapienia „Czatkowice” oraz TAURON Ciepło.
TAURON Polska Energia SA jest spółką holdingową w Grupie TAURON notowaną od 2010 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w ramach WIG20 – indeksu największych spółek giełdowych.
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. - poszukuje kandydatów na stanowisko:
w Biurze Nadzoru Infrastruktury
- Wykształcenie wyższe (preferowane informatyczne)
- Znajomość systemów i platform monitorujących, w szczególności środowiska Nagios
- Znajomość infrastruktury teleinformatycznej (w tym obszary sieci teleinformatycznych, przetwarzania danych, komunikacji i łączności)
- Znajomość zagadnień z obszaru bezpieczeństwa teleinformatycznego
- Znajomość środowisk Microsoft Windows, Linux, Unix
- Znajomość środowisk aplikacyjnych
- Podstawowa wiedza z zakresu relacyjnych baz danych
- Znajomość podstawowych usług sieciowych LAN, WAN
- Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną
- Gotowość do pracy w systemie 24/7
- Rzetelność w wykonywaniu zadań i odporność na stres
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
- Doświadczenie w pracy w obszarze nadzoru i monitoringu infrastruktury teleinformatycznej
- Znajomość systemów i platform monitorujących, w szczególności środowiska Nagios
- Prowadzenie monitoringu infrastruktury, sieci, systemów i usług teleinformatycznych
- Prowadzenie monitoringu bezpieczeństwa, utrzymywanie środowisk monitorujących
- Diagnozowanie, klasyfikowanie zdarzeń oraz powiadamianie interesariuszy zgodnie z procedurami
- Zdalne usuwanie awarii w uzgodnionym zakresie działań
- Zarządzanie incydentami, organizowanie i koordynowanie prac naprawczych
- Przygotowywanie raportów
- Współpraca z wyznaczonymi koordynatorami obszarów teleinformatycznych
- Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników i służb IT
- Udział w pracach eksploatacyjnych i rozwojowych obszaru monitoringu i nadzoru
- Pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się Spółce
- Stabilne warunki pracy i pakiet świadczeń socjalnych
- Możliwość rozwoju zawodowego
Poznaj
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
W TAURON Obsługa Klienta stawiamy na wysoką jakość usług oraz kompleksowe wsparcie dla użytkowników energii - zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Zapewniamy obsługę klientów w różnych kanałach kontaktu: stacjonarnym, telefonicznym, mailowym oraz poprzez aplikację mobilną Mój Tauron, która umożliwia szybki dostęp do najważniejszych informacji oraz daje możliwość zarządzania swoim kontem w prosty i intuicyjny sposób.
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. świadczy także usługi na rzecz innych spółek Grupy TAURONw ramach działania:
- Centrum Usług IT,
- Centrum Finansowo-Księgowego,
- Centrum HR.
Kierujemy się wartościami, które nadają nam kierunek, motywują do działania i wspierają nas w realizacji celów. Są to: Odpowiedzialność, Zaangażowanie, Efektywność i Energia.