Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy
Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:
- Bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
- Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
- Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
- Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
- Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami
Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:
- Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
- Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
- Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
- Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
- szkolenia techniczne (IT)
- zatrudnienie na umowę o pracę
- Praca w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
- Ścieżka liderska i ekspercka
- Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
- Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie
- Bogaty pakiet dodatków (fitness, siłownia, kino itp.) wybierasz co chcesz
- Imprezy integracyjne i wspólne świętowanie
- Możliwość pracy z domu
- Wolontariat pracowniczy i ciekawe projekty CSR
- Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
- Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
- Parkingi dla rowerzystów i carpooling
Capgemini jest jedną z wiodących światowych firm specjalizujących się w usługach konsultingowych, technologiach IT.
Chmura to modny temat - wszyscy o tym mówią, wielu używa, ale co ma w środku, jak działa, jak się do niej dostać, jak się nią opiekować, wiedzą nieliczni. To my, Cloud Infrastructure Services, rozumiemy temat szeroko - od usług wysokiego poziomu do zarządzania sprzętem, systemami operacyjnymi, czy siecią, zarówno wewnętrzną, jak i dostępową. Zarządzanie aplikacjami, operacjami IT, dostępnością, czy konfiguracją i zmianami. Obracamy się w międzynarodowym środowisku… i robimy to w różnych językach obcych.
Poznaj
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Poznaj Capgemini
Capgemini to przede wszystkim różnorodność. Z nami, możesz tworzyć najnowocześniejsze rozwiązania dla wielu branż i korzystać ze wsparcia zespołów ekspertów o niezwykle szerokim zakresie kompetencji – od międzynarodowej księgowości, aż do zaawansowanych systemów IT.
Proces rekrutacyjny
- Etap
Aplikacja
- Etap
Rozmowa telefoniczna
- Etap
Znajomość języków
- Etap
Rozmowa z Manageram
Poznaj stanowisko: Pracownik Helpdesk
Inne oferty pracy z: Lublin
Aplikujesz na ogłoszenie
Już aplikowałeś na tą ofertę
Dziękujemy! Aplikuj poprzez stronę pracodawcy.
Zwiększ swoje szanse w rekrutacji
Uzupełnij automatycznie profil na Praca.pl danymi z CV, które zostało dołączone do formularza aplikacyjnego.
Zwiększ swoje szanse w rekrutacji
Zaloguj oraz uzupełnij automatycznie profil na Praca.pl danymi z CV, które zostało dołączone do formularza aplikacyjnego.
Zwiększ swoje szanse w rekrutacji
Utwórz konto i uzupełnij automatycznie profil na Praca.pl danymi z CV, które zostało dołączone do formularza aplikacyjnego.
Chcę utworzyć konto1) kandydata zgodnie z regulaminem Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, w celu utrzymania kontaktu drogą poczty elektronicznej lub usług telekomunikacyjnych. Dane osobowe podaję dobrowolnie, jednak wiem, że niepodanie danych uniemożliwi utrzymanie takiej komunikacji.
Trwa przekierowanie na formularz pracodawcy