specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie kupców w prowadzonych projektach; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego; Administrowanie bazą danych dot. dostawców oraz towarów; Kompletacja i archiwizacja dokumentacji handlowej; Kontakt z...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres: Wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych. Organizacja logistyki (zlecenia transportowe, awizacja dostaw). Prowadzenie rozliczeń z klientami oraz bieżące kontakty/korespondencja. Tworzenie zestawień, raportów i analiza danych sprzedażowych.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....
Kuchnia Polki od prawie 20 lat specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości dań gotowych takich jak pierogi, krokiety i sałatki. Nasz zespół tworzą wykwalifikowani Pracownicy, którzy każdego dnia dbają o to, aby Klienci z chęcią sięgali po pyszne produkty naszej marki wywodzącej się z serca Wielkopolski.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent działu handlowego
Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne k. Poznania
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie raportów, zestawień, statystyk oraz analiz
Przygotowywanie prezentacji sprzedażowych
Organizacja spotkań z Klientami
Pomoc przy organizacji spotkań wewnętrznych
Planowanie działań promocyjnych
Sporządzanie ofert
Poszukiwanie potencjalnych kontrahentów
Prowadzenie rozmów handlowych
Analiza i monitorowanie działań konkurencji
Bieżąca obsługa zamówień i związanej z tym dokumentacji
Wymagania:
Wykształcenie: studenci lub absolwenci szkół wyższych (preferowane kierunki: ekonomiczne, marketing, zarządzanie, logistyka, technologia żywności)
Dobra znajomość programów: MS Excel, Power Point, MS Word, MS Outlook
Zdolności analitycznego myślenia oraz dokładności i skrupulatności
Zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole
Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
Wysoką kulturę pracy w prężnie rozwijającej się organizacji
Pełną wyzwań i atrakcyjną pracę w przyjaznej atmosferze
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie kupców w prowadzonych projektach; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego; Administrowanie bazą danych dot. dostawców oraz towarów; Kompletacja i archiwizacja dokumentacji handlowej; Kontakt z...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres: Wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych. Organizacja logistyki (zlecenia transportowe, awizacja dostaw). Prowadzenie rozliczeń z klientami oraz bieżące kontakty/korespondencja. Tworzenie zestawień, raportów i analiza danych sprzedażowych.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....