Najnowsze oferty pracy

  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    23 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
Zobacz więcej ofert pracy

Brand and Trade Marketing Manager

MIĘDZYCHÓD Nowicka sp. j.
wielkopolskie, Sobota koło Poznania
praca stacjonarna
3216 dni temu

Ogłoszenie numer: 1510164, z dnia 2017-02-14

MIĘDZYCHÓD Nowicka sp. j., producent w branży spożywczej, znany z produkcji dań gotowych, smacznych powideł czy kultowego ketchupu, oferujący produkty wysokiej jakości, bez dodatku substancji konserwujących, poszukuje osoby na stanowisko:

Brand and Trade Marketing Manager

Miejsce pracy: wielkopolskie, Sobota koło Poznania

 

Opis stanowiska

  • tworzenie i odpowiedzialność za budżet działu
  • tworzenie i egzekucja rocznych planów marketingowych w celu maksymalizacji sprzedaży i rocznego profitu z marki
  • wyszukiwanie odpowiednich dostawców usług marketingowych, współpraca i ich rozliczanie
  • tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz dbałość o spójność wszystkich nośników reklamy zgodnie z planem kampanii reklamowej
  • zarządzanie procedurą oraz pilotowanie procesu wdrożenia nowego produktu do oferty wspólnie z Działem Technologii w celu zwiększenia sprzedaży i budowy ekspertyzy marek
  • opracowywanie i nadzór nad egzekucją strategii cenowej w celu zapewnienia poziomu rentowności marek w otoczeniu konkurencyjnym i przy zmianie cen surowców
  • okresowe podsumowywanie kosztów marketingu po kanałach dystrybucji
  • okresowa analiza otoczenia konkurencji (badanie rynku)
  • bieżąca informacja zwrotna do współpracowników dotycząca ich pracy w obszarach komunikacji z klientem / konsumentem
  • ścisła współpraca z pozostałymi działami w organizacji, dbanie o przepływ informacji, oraz zarządzanie wiedzą i dokumentacją działu marketingu
  • weryfikacja stanu posiadanych nośników reklamy (inwentaryzacje) oraz wdrażanie nowych nośników i rozwiązań w celu promowania marki
  • tworzenie i realizowanie strategii PR marki
  • bieżąca praca nad ulepszaniem i usprawnianiem procesów oraz optymalizacją kosztów marketingowych
  • bezpośredni nadzór nad jakością i kosztami:
    • publikacji materiałów prasowych i drukowanych
    • nośników reklamy
    • ekspozycji produktów marki Międzychód u klientów

Wymagania

  • minimum 3-letnie, praktyczne doświadczenie na analogicznym stanowisku w firmie
  • z branży FMCG, preferowane doświadczenie w firmie produkcyjnej z branży spożywczej
  • znajomość najnowszych trendów w reklamie i marketingu zarówno od strony konsumenckiej jak i narzędzi wykorzystywanych w komunikacji
  • doświadczenie przy tworzeniu i zamawianiu opakowań
  • praktyczna wiedza poparta doświadczeniem w projektowaniu oraz koordynowaniu kampanii marketingowych
  • doświadczenie w planowaniu i rozliczaniu budżetów działu marketingu
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne – nastawienie na współpracę, komunikatywność
  • wysoka kultura osobista oraz wysokie poczucie estetyki
  • praktyczna znajomość zróżnicowanych narzędzi marketingowych oraz pakietu MS Office i CMS
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy i samodzielność w działaniu
  • umiejętność działania pod presją czasu
  • silna orientacja na realizacje celów
  • kreatywność
  • dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B (wyjazdy służbowe)

Oferujemy

  • pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie
  • współpracę z prężnie działającym, profesjonalnym zespołem ludzi
  • pełne wyzwań, samodzielne stanowisko i zadania
  • bezpośredni wpływ na rozwój firmy i marki
  • pracę z najwyższej jakości produktami w branży
  • motywujący system wynagrodzenia adekwatny do zaangażowania i osiąganych wyników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    23 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...