Brand Manager

Larix Sp. Jawna

Buczkowice k. Bielska-Białej

53 dni temu

Ogłoszenie numer: 3343736, z dnia 2020-05-13

LARIX - przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej, działające od ponad 20 lat w branży outdoorowo-sportowej. Wyłączny dystrybutor na terenie Polski takich marek jak: Uvex, Odlo, Reusch, Meindl, Killtec, K2, Sea To Summit, Camelbak, Reima, Maximo. Właściciel marki Viking. Poszukuje obecnie kandydata na stanowisko:

Brand Manager

Miejsce pracy: śląskie / Buczkowice k. Bielska-Białej

 

Opis stanowiska

  • stworzenie strategii rozwoju marki oraz jej konsekwentne wdrożenie,
  • kreowanie wizerunku marki poprzez skuteczne działania marketingowe,
  • analiza rynku i aktualnych trendów w celu tworzenia optymalnych kolekcji,
  • kontrola wyników sprzedaży i aktualnego stanu towarów,
  • współpraca z kluczowymi klientami,
  • współudział w tworzeniu katalogów i cenników,
  • zarządzanie podległym zespołem.

Wymagania

Jeżeli:

  • masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży sportowej,
  • jesteś pasjonatem sportu,
  • bardzo dobrze mówisz i piszesz po angielsku (warunek konieczny),
  • potrafisz dobrze planować pracę sobie i podległemu zespołowi,
  • jesteś gotowy na wyjazdy służbowe (krajowe i zagraniczne).
  • dobrze radzisz sobie z pakietem office (szczególnie excelem).

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, komputer osobisty, telefon komórkowy).
  • Realny wpływ na wizerunek i kierunek rozwoju marki w Polsce.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

Larix Sp. Jawna

przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej, działające w branży outdoorowo-sportowej.
Wyłączny dystrybutor na terenie Polski marek: Uvex, Odlo, Reusch, Meindl, Killtec, Camelbak, Sea To Summit, Reima, Maximo oraz właściciel marki Viking.

Brand manager, zwany także w polskojęzycznej wersji opiekunem marki, jest osobą odpowiedzialną za całokształt działań promocyjnych i reklamowych, mających tworzyć wizerunek marki na danym rynku. Do obowiązków brand managera należy koordynowanie i czynne uczestnictwo w poszczególnych etapach wprowadzania produktu na rynek, opracowywanie strategii reklamowej i promocyjnej, badanie rynku pod kątem upodobań grupy docelowej, do ...
Praca Opiekun Marki (Brand Manager)