W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
Osoba na stanowisku Contract Manager będzie odpowiedzialna za kontakt z kluczowymi klientami oraz za strategiczne zarządzanie kontraktami.
Informacje o kliencie
Dla naszego klienta, wiodącego, międzynarodowego dostawcy usług w zakresie logistyki kontraktowej, w związku z prężnym rozwojem, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Contract Manager.
Opis stanowiska
- raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Generalnego oraz ścisła współpraca z Dyrektorem Operacyjnym,
- odpowiedzialność za kontakt z kluczowymi klientami oraz wykorzystywanie nowych możliwości biznesowych zgodnie ze standardami najwyższej jakości usług,
- kontrolowanie, zarządzanie kontraktami w sposób optymalny, tak aby zwiększyć efektywność operacyjną,
- ocena ryzyka w kontraktach oraz renegocjowanie zapisów narażających Firmę na ryzyko,
- negocjowanie i odnawianie kontraktów,
- śledzenie wyników finansowych i wykonywanie budżetu,
- przygotowywanie projektów obniżających koszty oraz podejmowanie ciągłych działań doskonalących,
- kontrolowanie czy poziom obsługi jest zgodny z oczekiwaniami i ustaleniami zawartymi w kontraktach,
- definiowanie i monitorowanie planów działań ukierunkowanych na zwiększenie poziomu usług,
- prowadzenie kluczowych projektów,
- obsługa projektów o zasięgu międzynarodowym na poziomie lokalnym lub międzynarodowym,
- zarządzanie projektami certyfikacyjnymi (Quality program),
- odpowiedzialność za całościową współpracę z klientami, spotkania, prezentacje,
- rozwój wiedzy o istniejącym rynku oraz o potencjalnych klientach oraz informowanie pracodawcy o nowych możliwościach biznesowych,
- zapewnianie efektywnej komunikacji pomiędzy klientami a firmą,
- podejmowanie działań na terenie całej Polski.
Profil kandydata
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek zarządzanie, sprzedaż, logistyka lub pokrewne,
- min. 5 lat doświadczania w usługach logistycznych - preferowane doświadczenie w logistyce
magazynowej,
- biegła znajomość języka angielskiego, znajomość dodatkowego języka (niemieckiego lub francuskiego) będzie atutem,
- znajomość przepisów prawnych oraz analizy kosztów,
- zorientowanie na wyniki oraz wcześniejsze sukcesy w sprzedaży poparte wynikami,
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne wraz z umiejętnościami budowania relacji z profesjonalistami na wszystkich poziomach organizacyjnych,
- umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie i niezależnie.
Oferujemy
- Ciekawą i satysfakcjonującą pracę w nowocześnie zarządzanej firmie, w dynamicznym, międzynarodowym zespole,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Możliwość wdrażania nowych pomysłów w ramach obowiązujących procedur,
- Ciekawe wyzwania i możliwość rozwoju zawodowego.
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.