Naszym klientem jest międzynarodowy bank uniwersalny rozwijający obecnie obszar bankowości detalicznej. By jeszcze lepiej dostosować ofertę banku w tym segmencie do aktualnych trendów na rynku - poszukujemy obecnie doświadczonego kandydata na stanowisko Digital Channel Managera. Wybrana osoba będzie odpowiadać za kształtowanie i realizację strategii oraz za ofertę produktową firmy w kanale sprzedaży internetowej i będzie raportować do Dyrektora Rozwoju Produktów.
- Kreowanie i realizowanie strategii banku w zakresie sprzedaży produktów i usług oraz obsługi klienta przez internet w segmencie bankowości detalicznej - Współpraca z Kierownikami Produktów odpowiedzialnymi za ofertę detaliczną (konta, kredyty, kredyty hipoteczne, karty kredytowe, limity, depozyty, etc.) oraz innymi jednostkami banku, w szczególności z obszarów CRM, sprzedaży i marketingu. - Adaptacja istniejących produktów na potrzeby sprzedaży w kanałach elektronicznych - Rozwój nowych produktów w kanałach elektronicznych - Analiza konkurencji i śledzenie trendów w branżach wyspecjalizowanych w e-Commerce na rynkach krajowych i zagranicznych - Zarządzanie kilkuosobowym zespołem odpowiedzialnym za projektowanie i dostarczanie rozwiązań zapewniających najwyższą jakość obsługi bankowej świadczonej drogą elektroniczną
- Wykształcenie wyższe, preferowany marketing - Minimum 5 lat doświadczenia w bankowości detalicznej na podobnym stanowisku - Alternatywnie: doświadczenie w innych branżach wyspecjalizowanych w e-Commerce i elektronicznych kanałach dystrybucji - Dobra znajomość trendów rynkowych, rozwiązań, technologii i potrzeb klientów w zakresie elektronicznych kanałów sprzedaży i obsługi. - Poparte sukcesami doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów do sprzedaży w kanałach elektronicznych oraz zarządzania ofertą produktową - Doświadczenie w zarządzaniu zespołem - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
|