- Umowę o pracę
- Konkursy sprzedażowe
- Jasną ścieżkę kariery
- Przejrzysty system wynagradzania
- Rozbudowany system adaptacyjny
- Dofinansowanie do świąt i wypoczynku
Doradca klienta MSP
Główne zdania:
- aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu MSP
- systematyczne budowanie portfela klientów
- budowanie i zarządzanie relacjami z obecnymi klientami
- wstępna analiza kredytowa
- wspieranie cross-sellingu w Grupie mBanku
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w instytucji finansowej
- wiedza z zakresu produktów bankowych skierowanych dla klientów firmowych
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- umiejętności identyfikacji potrzeb klientów i budowania długofalowych relacji
- umiejętność realizacji wyznaczonych celów, szybkość działania i umiejętność podejmowania trafnych decyzji
- dobra organizacja czasu pracy, determinacja i samodyscyplina
- wysokorozwinięte umiejętności interpersonalne i umiejętność pracy pod presją czasu i wyników
- czynne prawo jazdy kat. B
- Umowę o pracę
- Konkursy sprzedażowe
- Jasną ścieżkę kariery
- Przejrzysty system wynagradzania
- Rozbudowany system adaptacyjny
- Dofinansowanie do świąt i wypoczynku
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera