Doradca Klienta - rozmowy wyłącznie przychodzące (m/k)

IMAR Service Group

Lublin

18 dni temu

Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.

Dla naszego klienta, lidera na rynku telefonii komórkowej, poszukujemy osób na stanowisko:

Doradca Klienta - rozmowy wyłącznie przychodzące (m/k)
Miejsce pracy: Lublin
Nr ref.: KT/LUB/09/19
Zakres obowiązków:
  • Odbieranie połączeń od klientów - pomoc w korzystaniu z usług operatora,
  • Udzielanie klientom informacji dotyczących płatności,
  • Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów,
  • Aktywacja bądź deaktywacja usług i zleceń na kontach klientów,
  • Proponowanie klientom nowych usług.
Wymagania:
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność obsługi komputera,
  • Dyspozycyjność (5 dni w tygodniu między poniedziałkiem a sobotą (wolne niedziele niehandlowe), po około 8 godzin dziennie, miedzy godzinami 6:00 a 22:00).
Oferujemy:
  • Stawkę godzinową - 15,00 zł/brutto/godzina to stawka podstawowa na początek, ta stawka w miarę nabywania doświadczenia, dzięki dobrym wynikom może wzrosnąć. W ramach specjalnego projektu pracownicy są za dobre wyniki są doceniani przez firmę. Dodatkowo, wynagrodzenie można powiększyć próbą podejmowania sprzedaży, dzięki czemu można osiągać na wysokie premie sprzedażowe - oferujemy przejrzysty system premiowy składający się z: wymienionej powyżej - premii sprzedażowej (wysokość zależna od ilości dodatkowych aktywacji) oraz dodatkowo premii jakościowej, której wielkość oscyluje między 500-1200 zł brutto.
  • umowa o pracę (od pierwszego dnia),
  • Bardzo dobre, kompleksowe i płatne szkolenie (w ramach umowy o pracę) oraz program ’Opiekun’. Dbamy o kompleksowe wdrożenie każdej nowej osoby,
  • Jasną ścieżka kariery - uwzględniająca zmianę stanowiska oraz wzrost płacy,
  • Pozytywną atmosferę i wsparcie trenera, kierownika i pracowników,
  • Najwyższe normy i standardy obsługi klienta - dzięki czemu wszystkie działania przez nas podejmowane są ustrukturyzowane, a procesy opisane. Cały czas podnosimy jakość obsługi, co ma odzwierciedlenie w satysfakcji naszych klientów,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia pracując dla największego operatora telekomunikacyjnego w kraju, poznanie i współtworzenie jego kultury organizacyjnej,
  • Możliwość korzystania z różnych świadczeń grupowych - pracowniczych po bardzo atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karty Multisport oraz darmowych kursów językowych.

Praca u nas nie jest typowym Call Center, gdzie dzwoni się do klienta i zachęca do zakupu oferty - tutaj pomaga się Klientom sieci dzwoniącym z problemem lub czasem - reklamacją. Przy okazji obsługi, realizowana jest dosprzedaż usług. Doradcy otrzymują podpowiedzi, jaką ofertą dany klient mógłby być zainteresowany - dzięki czemu można osiągnąć dużą efektowność takiej dosprzedaży i uzyskiwać naprawdę duże premie.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

IMAR Service Group

Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego. Ponadto prowadzimy rekrutację i selekcję pracowników na stanowiska wszystkich szczebli przedsiębiorstwa.

Poznaj stanowisko: Opiekun Klienta 
Opiekun Klienta to osoba odpowiedzialna za opiekę nad klientami oraz za pozyskiwanie klientów. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: sprzedaż produktów/usług, obsługa administracyjna sprzedaży (umowy, dokumenty), poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klientów zgodnie z ...
Praca Opiekun Klienta