- profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w danym JĘZYKU: WĘGIERSKIM, SŁOWACKIM lub CZESKIM (wg kompetencji).
- prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym obsługa maili oraz social media),
- przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, wspieranie kanałów retail i ecommerce.
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji,
- przyjazne środowisko pracy, o które wzajemnie dbamy również poza nią,
- pracę w godzinach 09:00-19:00 poniedziałek - sobota (praca w systemie zmianowym) – możliwość elastycznego grafiku,
- pakiet benefitów (opiekę zdrowotną, karty sportowe).
- posiadasz znajomość języka węgierskiego lub czeskiego lub słowackiego na poziomie ojczystym,
- dodatkowo posługujesz się językiem polskim lub angielskim (minimum B2),
- mile widziane - posiadasz doświadczenie w obszarze obsługi klienta, zwłaszcza telefonicznej,
- jesteś pozytywnie nastawiony do ludzi oraz pracy zespołowej,
- jesteś elastyczny oraz umiejętnie wypracowujesz ewentualne kompromisy,
- obsługa komputera nie jest Ci obca,
- potrafisz pracować w warunkach wielozadaniowości.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.