O nas
Fundamentalną wartość naszych usług tworzą wiedza, doświadczenie oraz kompetencje naszego zespołu. Kulturę pracy opieramy na naszych kluczowych wartościach, którymi są Rozwój, Profesjonalizm oraz Skuteczność. W branży usług doradczych o sukcesie projektów przede wszystkim decydują zaangażowani ludzie. Ci ludzie to my! Mamy odmienne charaktery, doświadczenia czy też kompetencje. Dzięki temu wzajemnie się uzupełniamy i inspirujemy. Najważniejszą naszą wartością jest to, że jesteśmy dobrze rozumiejącym się, zgranym zespołem, który wspólnie dąży do wytyczonego celu. Robimy wszystko, by być partnerami dla naszych Klientów i budować relacje oparte na zasadach pełnego profesjonalizmu, wzajemnego zaufania oraz przestrzegania zasad etyki biznesowej. Dążymy do tego, aby nasi Klienci byli w pełni usatysfakcjonowani ze współpracy z nami, a my żebyśmy mieli poczucie dobrze wykonanej pracy. Jesteśmy przekonani, że takie podejście jest gwarancją sukcesu, tak dla naszych Klientów, jak i dla nas.
- Rozwój sprzedaży produktów z zakresu HVAC
- Pozyskiwanie nowych kontrahentów
- Współpraca i wsparcie techniczne firm instalacyjnych oraz dystrybutorów
- Współpraca i wsparcie techniczne biur projektowych
- Opracowywanie koncepcji i rozwiązań bazujących na produktach firmy
- Analiza rynku sprzedaży
- Koordynowanie procesów inwestycyjnych w zakresie produktów HVAC
- Prowadzenie szkoleń i prezentacja produktów
- Wykształcenie techniczne
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office, doświadczenie w pracy z systemem CRM będzie dodatkowym atutem
- Zorientowanie na rozwój biznesu, wysokie umiejętności komunikacyjne
- Samodyscyplina, rzetelność oraz sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjność
- Stabilną pracę oraz możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającym się dziale międzynarodowej organizacji z wieloletnią tradycją
- Atrakcyjne wynagrodzenie, premię uzależnioną od osiągniętych rezultatów
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, komputer)
- Niezbędne szkolenia wprowadzające oraz produktowe
- Ciągłe podnoszenie kompetencji