Dyrektor Regionalnego Centrum Korporacyjnego

PKO Bank Polski

Bielsko-Biała, Tychy

45 dni temu

DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Dyrektor Regionalnego Centrum Korporacyjnego

Południowy Regionalny Oddział Korporacyjny

Regionalne Centrum Korporacyjnego w Tychach

(Bielsko-Biała, Tychy)

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Główne zadania:

  • analizowanie, planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy zespołu
  • wyznaczanie zadań oraz egzekwowanie, monitorowanie efektów i sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracą podległych pracowników
  • realizacja planów sprzedaży, w tym sprzedaż produktów Grupy Kapitałowej Banku
  • rozbudowa portfela klientów – pozyskiwanie nowych klientów i obsługa klientów portfela Regionalnego Centrum Korporacyjnego – jako aktywne wsparcie dla doradców
  • inicjowanie działań mających na celu podniesienie efektywności i optymalizacji procesu sprzedaży
  • inicjowanie działań promocyjnych oraz z zakresu sprzedaży bezpośredniej, mających na celu umacnianie pozycji Banku na terenie działania Centrum i wzrost sprzedaży, a także uczestniczenie w realizacji zadań w zakresie promocji wizerunku i oferty Banku
  • koordynacja procesu kredytowego w odniesieniu do inicjowanych projektów kredytowych, przygotowanie i prezentacja materiałów na posiedzeniu właściwego komitetu kredytowego, podejmowanie decyzji i podpisywanie umów, zgodnie z kompetencjami

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego
  • co najmniej 4-letniego doświadczenia w pracy w obszarze bankowości korporacyjnej
  • 2-letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym w obsłudze dużych podmiotów gospodarczych oraz instytucji
  • bardzo dobrej znajomości:
    • klientów korporacyjnych i instytucji w regionie
    • oferty produktowej kierowanej do klientów korporacyjnych
    • technik i metod sprzedaży
    • analizy ekonomiczno-finansowej
  • bardzo dobrej umiejętności:
    • planowania i organizacji pracy oraz zarządzania zespołami pracowniczymi w celu wykonywania zadań
    • aktywnego nawiązywania i budowania relacji z klientami oraz skutecznego pozyskiwania informacji o potrzebach biznesowych
    • samodzielnego i szybkiego podejmowania decyzji oraz umiejętność rozwiązywania niestandardowych problemów
    • komunikacji i współpracy w zespole
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • biegłej znajomości programów Microsoft Office
  • posiadania prawa jazdy kategorii B

pko, bank, bp

To dobry dzień na aplikację! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Poznaj

PKO Bank Polski

Dlaczego warto wybrać PKO Bank Polski?

Tworzymy największy bank w Polsce. Nasze produkty i usługi finansowe należą do najnowocześniejszych na świecie. Z sukcesem wdrażamy nowoczesne technologie, korzystając z potencjału naszych Pracowników. Stawiamy na rozwój oraz ciągłe doskonalenie. Jako technologiczny lider nadajemy ton zmianom w sektorze bankowym. Rozwijamy innowacyjne usługi i od stu lat budujemy gospodarkę.

W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry. Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.

To dobry dzień na aplikację! #ZajmijStanowisko – sprawdź nasze oferty.

Proces rekrutacji w PKO Banku Polskim

KrokAplikacja na stanowisko
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie rekrutacyjne
Krok Informacja zwrotna

Poznaj stanowisko: Dyrektor Oddziału 
Dyrektor Oddziału to osoba, która odpowiada za zapewnienie funkcjonowania oddziału, zgodnie z obowiązującymi procedurami, tj. koordynuje pracę podległego zespołu (kierowników i doradców). Do obowiązków pracownika tego należy, m.in.: opracowywanie planów finansowo-obrotowych, bieżący nadzór i zarządzanie zespołem pracowników, dbałość o rozwój podległego zespołu - rekrutacja, ...
Praca Dyrektor Oddziału