Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Rozładunek dostaw i przyjęcie towaru; Przygotowanie oraz wydanie towarów; Dbałość o powierzony towar i mienie firmy.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Montaż mebli pokojowych oraz kuchennych w Salonie Agata; Prace pomocnicze związane z instalacją i montażem mebli; Prace przygotowawcze przy budowie ekspozycji.
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Twój zakres obowiązków: aktywny udział w procesie uruchamiania nowych instalacji i urządzeń przemysłowych, współpraca przy modernizacji maszyn dla nowych produktów, zarządzanie zespołem i organizacja prac związanych z utrzymaniem ruchu, przygotowanie maszyn do produkcji,...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Sprawna i profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych. Współdziałanie w budowaniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej Klientowi. Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary oraz rozliczanie utargu. Stosowanie...
Eco-TechWarszawa
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie dobrych, długofalowych relacji z klientami. Przygotowywanie ofert. Wykonywanie strategii handlowej firmy. Wpływanie na rozwój przedsiębiorstwa poprzez swoje nowatorskie pomysły.
Twoje obowiązki na tym stanowisku: Gromadzenie, organizacja, analiza i ocena informacji; Wsparcie dokumentacyjne; Prace nad systematyzacją biznesu i konstrukcją procesów biznesowych; Współpraca z kontrahentami (wyszukiwanie, kontrakty, kontrola realizacji) Monitorowanie zgodności z...