CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Dla naszego Klienta w POZNANIU/SZCZECINIE, silnie ugruntowanej firmy na rynku międzynarodowym, poszukujemy obecnie:
Obowiązki:
- Administrowanie i wsparcie procesów HR,
- Zarządzanie programami i bazami danych,
- Przygotowywanie raportów i analiz pracowniczych,
- Kontaktowanie się z menedżerów i pracownikami w zakresie wykonywanych zadań.
Wymagania:
- Bardzo dobą znajomość języka niemieckiego, francuskiego, hiszpańskiego, włoskiego lub szwedzkiego (min.C1)
- Dobra znajomość j. angielskiego,
- Chęć uczenia się i samodzielność w działaniu,
- Bardzo dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie,
- Umowa o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
- Benefity (prywatna opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, karta Multisport),
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia swoich umiejętności,
- Pakiet relokacyjny dla osób spoza Poznania.