Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik archiwum

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Obsługa rotomatu, Archiwizacja kart pacjentów, Wkładanie wyników badań do kart pacjentów, Przygotowywanie kart pacjentów dla lekarzy, Dbanie o porządek w archiwum, Dbanie o terminowy przegląd rotomatu.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
Zobacz więcej ofert pracy

Archiwista

Komenda Miejska Policji w Elblągu
Elbląg
praca stacjonarna
1648 dni temu
Komenda Miejska Policji w Elblągu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Archiwista
Miejsce pracy: Elbląg
Ogłoszenie o naborze Nr 56132

Warunki pracy

Praca w pomieszczeniach biurowych i piwniczych przy naturalnym i sztucznym oświetleniu przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy, praca w systemie jednozmianowym, 8-godzinny czas pracy, szkodliwe warunki pracy w postaci kontaktu z kurzem, pyłami i grzybami, wyjazdy służbowe, wysiłek fizyczny przy przenoszeniu zasobów archiwalnych, w budynku brak podjazdów i wind.

Zakres zadań

  • przyjmowanie i udostępnianie akt archiwalnych i niearchiwalnych
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy w archiwum
  • gromadzenie, zabezpieczanie i konserwacja zgromadzonych akt
  • prowadzenie brakowania dokumentacji niearchiwalnej, BC oraz dokumentacji, której okres przechowywania minął
  • dokonywanie ekspertyzy materiałów archiwalnych przy udziale merytorycznie uprawnionych osób
  • sporządzanie dokumentacji dotyczącej planowania i sprawozdawczości
  • przeprowadzanie okresowych skontrów i inwentaryzacji
  • kontrola dokumentacji niejawnej i jawnej przyjmowanej do składnicy akt
  • prowadzenie szkoleń w zakresie archiwizowania i brakowania dokumentów jawnych i niejawnych - kategoria BC
  • merytoryczny i formalny nadzór nad funkcjonowaniem składnicy akt w Komisariacie Policji w Pasłęku

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w administracji
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2019 r. poz. 742)
  • Ukończenie szkolenia lub kursu w zakresie archiwizacji
  • Kreatywność
  • Samodzielność
  • Inicjatywa
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania archiwum i składnicy akt
  • znajomość przepisów z zakresu archiwizacji
  • znajomość ustawy o Policji oraz obowiązujących w polskim prawie kodeksów w zakresie niezbędnym dla danego stanowiska
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych
  • znajomość przepisów resortowych MSWiA
  • umiejętność posługiwania się przepisami prawa
  • umiejętność obsługi komputera
 

Podobne oferty

  • Pracownik archiwum

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Obsługa rotomatu, Archiwizacja kart pacjentów, Wkładanie wyników badań do kart pacjentów, Przygotowywanie kart pacjentów dla lekarzy, Dbanie o porządek w archiwum, Dbanie o terminowy przegląd rotomatu.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...