Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Asystent ds. Obsługi Klienta

    KEGEL-BŁAŻUSIAK TRADE Sp. z o.o. Sp. k.   Poznań, ul. Promienista 85a    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zadania: udział w tworzeniu nowych produktów; bieżąca obsługa klienta; aktywne poszukiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert handlowych; uczestniczenie w negocjacjach handlowych;
  • Asystent ds. Obsługi Klienta

    KEGEL-BŁAŻUSIAK TRADE Sp. z o.o. Sp. k.   Gdynia, ul. Wielkopolska 227    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zadania: udział w tworzeniu nowych produktów; bieżąca obsługa klienta; aktywne poszukiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert handlowych; uczestniczenie w negocjacjach handlowych;
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Asystent Doradcy Klienta

    G8 S.A.   Opole, CH Karolinka    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Twoje zadania: profesjonalne doradztwo Klientom w doborze mody męskiej, aktywna sprzedaż produktów i tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego, dbałość o estetykę i prezentację produktów w salonie, Oczekiwania: status studenta, pasja do mody męskiej i zainteresowanie aktualnymi...
  • Asystent / Asystentka Działu Handlowego

    Portal Praca.pl   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Co będziesz robić: Aktualizować i zarządzać naszą bazą danych klientów, abyśmy zawsze mieli najświeższe informacje; Asystować naszym handlowcom w przygotowywaniu ofert, prezentacji i raportów dla klientów, aby nasza sprzedaż była jeszcze bardziej efektywna; Tworzyć i wysyłać...
  • Asystent klienta

    PKO Bank Polski   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie
    19 godz.
    W naszym zespole na co dzień: witasz klientów przychodzących do oddziału, udzielasz informacji oraz proponujesz najlepsze rozwiązanie obsługi klienta, budujesz dobrą atmosferę z klientem. To stanowisko może być Twoje, jeśli: jesteś osobą zaangażowaną, lubisz rozmawiać, poprawnie się...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Asystentka ds. Sprzedaży Lubelskie
Asystent ds. telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta czeskojęzycznego

Asystent ds. telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta czeskojęzycznego

CONTACTHERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
lubelskie, Kazimierz Dolny, Lublin, Zamość, Lubartów
praca stacjonarna
1776 dni temu

Nie jesteśmy nudnym call center,

jesteśmy ContactHero ! :-)

Asystent ds. telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta czeskojęzycznego
Miejsce pracy: Kazimierz Dolny, Lublin, Zamość, Lubartów

ContactHero poszukuje zaangażowanych i kreatywnych osób pragnących ciągłego rozwoju i wzbogacienia swoich umiejętności. Chętnie nawiązujemy współprace z osobami, które zdobyły już swoje pierwsze doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta , jak i tymi którzy stawiają pierwsze kroki na swojej ścieżce zawodowej. Jeżeli Twój wymarzony pracodawca to taki, który wspiera Cię w rozwoju i bardzo elstycznie podchodzi do współpracy, to znaczy , że jesteśmy dla siebie stworzeni ! Obsługujemy klientów z Polski, jak i zagranicy, zatem znajomość języków obcych to u nas wielki atut. Chcesz dołączyć do naszego zespołu ? Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, którą dla Ciebie przygotowaliśmy. 

 

BECOME A CONTACTHERO WITH US ! :-) 


Karierę masz na języku, wystarczy że użyjesz go do rozmów z naszymi czeskojęzycznymi klientami ! :-) 

 
Czym się zajmiesz? 

 

Twoim zadaniem będzie kompleksowa obsługa klienta w języku czeskim . Będziesz odpowiadać na telefony klientów zainteresowanych zakupem poszczególnych produktów z kategorii m.in. health & beauty, dbając jednocześnie o dopasowanie indywidualnej oferty do potrzeb zainteresowanych.

 

 
Idealny kandydat:
  • zna język czeski na poziomie, który umożliwi swobodny kontakt telefoniczny i mailowy;
  • ma wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i pozytywne nastawienie;
  • chce realizować się w pracy z klientem, a dodatkowo wykorzystywać umiejętność posługiwania się językiem czeskim;
  • jest gotowy do pracy w systemie zmianowym.
Co możemy zaoferować?
  • stanowisko dopasowane do Twoich oczekiwań i umiejętności;
  • elastyczny grafik (dyspozycyjność min. 20 h w tygodniu);
  • możliwość pracy w systemie home-office;
  • wynagrodzenie podstawowe + bardzo atrakcyjny, rzetelnie naliczany system prowizyjny (możliwość zarobienia od 3800 zł do 10 000 zł / miesiąc ! )
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Asystent ds. Obsługi Klienta

    KEGEL-BŁAŻUSIAK TRADE Sp. z o.o. Sp. k.   Poznań, ul. Promienista 85a    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zadania: udział w tworzeniu nowych produktów; bieżąca obsługa klienta; aktywne poszukiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert handlowych; uczestniczenie w negocjacjach handlowych;
  • Asystent ds. Obsługi Klienta

    KEGEL-BŁAŻUSIAK TRADE Sp. z o.o. Sp. k.   Gdynia, ul. Wielkopolska 227    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zadania: udział w tworzeniu nowych produktów; bieżąca obsługa klienta; aktywne poszukiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert handlowych; uczestniczenie w negocjacjach handlowych;
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Asystent Doradcy Klienta

    G8 S.A.   Opole, CH Karolinka    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Twoje zadania: profesjonalne doradztwo Klientom w doborze mody męskiej, aktywna sprzedaż produktów i tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego, dbałość o estetykę i prezentację produktów w salonie, Oczekiwania: status studenta, pasja do mody męskiej i zainteresowanie aktualnymi...
  • Asystent / Asystentka Działu Handlowego

    Portal Praca.pl   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Co będziesz robić: Aktualizować i zarządzać naszą bazą danych klientów, abyśmy zawsze mieli najświeższe informacje; Asystować naszym handlowcom w przygotowywaniu ofert, prezentacji i raportów dla klientów, aby nasza sprzedaż była jeszcze bardziej efektywna; Tworzyć i wysyłać...
  • Asystent klienta

    PKO Bank Polski   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie
    19 godz.
    W naszym zespole na co dzień: witasz klientów przychodzących do oddziału, udzielasz informacji oraz proponujesz najlepsze rozwiązanie obsługi klienta, budujesz dobrą atmosferę z klientem. To stanowisko może być Twoje, jeśli: jesteś osobą zaangażowaną, lubisz rozmawiać, poprawnie się...