Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie. Wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
Jeśli chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny i masz ambicje realizować ciekawe projekty, zgłoś swoją kandydaturę na stanowisko:
- Telefoniczna i elektroniczna (za pomocą poczty e-mail) obsługa klientów
- Pomoc techniczna dla abonentów sieci Vectra,
- Przyjmowanie zgłoszeń usterkowych,
- Przyjmowanie reklamacji,
- Wyjaśnianie kwestii formalnych.
- Praktycznej i technicznej umiejętność obsługi komputera;
- Umiejętności usuwania podstawowych problemów technicznych z dostępem do Internetu i konfiguracji programów w środowisku Windows;
- Umiejętności swobodnego wypowiadania się w języku polskim;
- Pozytywnego nastawienia,
- Mile widziana będzie ogólna znajomość zagadnień związanych z TVK (DTV, DVB, telefon, Internet);
- Zaangażowania w pracę i samodyscypliny.
- KARTĘ MULTISPORT oraz unikatowy pakiet motywacyjny Ride&Relax
- Pracę w ciekawym i młodym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług telekomunikacyjnych,
- Możliwość awansu, w związku z ciągłym, dynamicznym rozwojem firmy,
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy,
- Szkolenia wdrażające, zdobywanie doświadczenia i podnoszenie Twoich kwalifikacji.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.