Najnowsze oferty pracy

  • Administrator Sprzedaży

    Auto Fus Group sp. z o.o.   Choroszcz, Porosły Kolonia 1 K    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Opis stanowiska: administracyjna obsługa procesu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, zamawianie produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
  • Asystent / Asystentka Działu Administracji Sprzedaży

    Auto Fus Group sp. z o.o.   Choroszcz, Porosły Kolonia 1 K    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Opis stanowiska: wsparcie administracyjnej obsługi procesu sprzedaży, wprowadzanie danych do systemu, raportowanie wyników sprzedaży, współudział w procesie zamawiania produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Pracownik Biurowy / Kierownik Biura

    DAMASZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa, ul. Atlasowa 33    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
  • Pracownik Działu Przyjęcie Towaru

    Selgros Cash&Carry   Piaseczno, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków Skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; Niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Pracownik administracyjno - biurowy

    COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
  • Pracownik Biurowy

    PZ Stettin TeamWork   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim; naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych; bieżący kontakt z biurem księgowym mieszczącym się na terenie Niemiec; nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej; dbanie o relacje z pracownikami delegowanymi;
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik Biurowy

PPH Meliorex Sp. z o.o.
podlaskie, Szczuczyn, Stawiski
praca stacjonarna
1638 dni temu

Ogłoszenie numer: 2722070, z dnia 2019-11-01

Firma PPH „Meliorex" Sp. z o.o. z siedzibą w Szkocji (powiat Suwałki)
poszukuje do swojego zespołu pracownika na stanowisko:

Pracownik Biurowy

Miejsce pracy: podlaskie, Szczuczyn, Stawiski

 

Opis stanowiska

  • prowadzenie biura budowy drogi ekspresowej S-61 Ostrów Mazowiecka - Szczuczyn, odcinek: węzeł Stawiski - poczatek obwodnicy Szczuczyna,
  • wsparcie kierownika budowy w działaniach logistycznych i organizacyjnych
  • udział w prowadzeniu dokumentacji i korespondencji związanej z realizacją budowy,
  • przygotowywanie i przekazywanie do działu księgowości dokumentów finansowych, a także kontrola prawidłowego obiegu dokumentów
  • inne prace zlecone w zakresie prac administracyjnych
  • dbanie o wyposażenie i wizerunek biura

Wymagania

  • wykształcenie min. średnie
  • biegła znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kategorii B
  • dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu
  • dokładność, sumienność oraz dobra organizacja pracy własnej

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • zarobki adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności
  • pracę przy bardzo ciekawych i różnorodnych projektach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Administrator Sprzedaży

    Auto Fus Group sp. z o.o.   Choroszcz, Porosły Kolonia 1 K    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Opis stanowiska: administracyjna obsługa procesu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, zamawianie produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
  • Asystent / Asystentka Działu Administracji Sprzedaży

    Auto Fus Group sp. z o.o.   Choroszcz, Porosły Kolonia 1 K    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Opis stanowiska: wsparcie administracyjnej obsługi procesu sprzedaży, wprowadzanie danych do systemu, raportowanie wyników sprzedaży, współudział w procesie zamawiania produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Pracownik Biurowy / Kierownik Biura

    DAMASZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa, ul. Atlasowa 33    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
  • Pracownik Działu Przyjęcie Towaru

    Selgros Cash&Carry   Piaseczno, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków Skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; Niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Pracownik administracyjno - biurowy

    COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
  • Pracownik Biurowy

    PZ Stettin TeamWork   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim; naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych; bieżący kontakt z biurem księgowym mieszczącym się na terenie Niemiec; nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej; dbanie o relacje z pracownikami delegowanymi;