DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych, planowanie zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich, obsługa systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet, stron...
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Power Construction Corporation of China, Ltd Sp. z o.o.
lubelskie, Nowa Sól
praca stacjonarna
1659 dni temu
Ogłoszenie numer: 2698557, z dnia 2019-10-10
Prezentacja firmy: PowerChina to jedna z największych grup budowlanych świata, która realizuje projekty zarówno w Chinach jak i za granicą. Głównym obszarem działania firmy jest sektor energetyczny, zasoby wodne i ochrona środowiska, inżynieria lądowa, budownictwo (infrastruktura kolejowa, metra, autostrady, lotniska i infrastruktura komunalna).
Sekretarka
Miejsce pracy: lubelskie, Nowa Sól
Opis stanowiska
Bieżąca obsługa sekretariatu i biura (front desk)
Obsługa spotkań, przyjmowanie kontrahentów i gości
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, poczty elektronicznej, telefonów
Przygotowywanie korespondencji i nadzór nad obiegiem dokumentów
Efektywny przepływ informacji i dokumentów w firmie
Pomoc w bieżących zadaniach firmy (praca analityczna)
Wykonywanie prac administracyjnych
Sprawdzanie stanu i zaopatrzenia firmy w artykuły biurowe i spożywcze
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania
Wykształcenie średnie lub wyższe
Komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie – warunek konieczny
Praktyczna umiejętność korzystania z komputera i pakietu MS Office
Dobra organizacja pracy
Komunikatywność, wysoka kultura osobista, zdolności organizacyjne
Samodzielność, zaradność, odpowiedzialność i uczciwość
Oferujemy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Stałe godziny pracy
Dofinansowanie do kart Multisport
Narzędzie pracy: laptop
Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie
Przyjazną i pozytywną atmosferę w międzynarodowym zespole
Wysoką kulturę organizacyjną
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych, planowanie zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich, obsługa systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet, stron...
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.