Specjalista ds. budowania relacji

Grüne Energie U.G

Lubelskie

23 dni temu

Jesteśmy  liderem transformacji energetycznej przedsiębiorstw. Działamy niezależnie, w opozycji do tradycyjnych, brudnych systemów energetycznych.


Co robimy?


Sprawiamy, że organizacje zużywają mniej energii, zwiększają swoją efektywność, ograniczają emisję zanieczyszczeń i CO2 do atmosfery. Są bardziej przyjazne środowisku i rozwijają się w zrównoważony sposób.
Nasza wiedza i nowoczesne rozwiązania technologiczne pozwalają na godzenie celów biznesowych, środowiskowych i społecznych.

 

Poszukujemy osób, które pomogą nam w dotarciu do klientów, którzy chcą dowiedzieć się, jak efektywnie i efektownie przejść transformację energetyczną.

Specjalista ds. budowania relacji
Aby było to możliwe, dobrze gdybyś był/a osobą, która:
  • Ceni sobie kontakt z ludźmi.
  • Jest wrażliwa na potrzeby rozmówcy, dociekliwa i pomocna.
  • Nie odpuszcza i szuka rozwiązań do skutku.
  • Ma za sobą pierwsze doświadczenia w rozmowach biznesowych.
  • Zaangażuje się w działanie min. 4h dziennie lub więcej, to. zależy od Ciebie.
  • Dobrze czuje się z nowoczesnymi technologiami marketing automation, CRM, social media.
Ze swojej strony zapewniamy:
  • Za każdą godzinę pracy zapłacimy 25 zł brutto na umowę cywilnoprawną lub 25 zł netto na umowę b2b
  • + premie zależne od zaangażowania i wyników.
  • Zapoznamy Cię z naszą misją i wartościami.
  • Wskażemy, do jakich odbiorców chcemy dotrzeć.
  • Wyposażymy Cię w niezbędne narzędzia (telefon, laptop, systemy informatyczne, nowoczesne technologie).
  • Możesz pracować w jednym z naszych biur lub zdalnie. 
Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta