Specjalista ds. gwarancji motoryzacyjnych (m/k)

European Customer Solutions GmbH

Dolnośląskie

158 dni temu

Ogłoszenie numer: 2549697, from 2019-07-10

ECS European Customer Solutions powstała w 1995 roku i od tego czasu jest jednym z wiodących europejskich dostawców usług z branży motoryzacyjnej. Grupa ECS składa się z pięciu firm zlokalizowanych w całej Europie i specjalizuje się w dostarczaniu skutecznych i zrównoważonych rozwiązań biznesowych wspierających procesy zarządzania naszych klientów. 

Aktualnie rozwijamy nasz zespół specjalistów i poszukujemy współpracownika Działu Gwarancji na terenie Polski oraz krajów niemieckojęzycznych

Specjalista ds. gwarancji motoryzacyjnych (m/k)

Location: dolnośląskie

 

Job description

Praca na terenie - cała Polska i krajów niemieckojęzycznych (głównie Niemiec wschodnich).

 

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy rozliczanie wniosków napraw gwarancyjnych, konsultacje oraz pomoc w zakresie prawidłowego przebiegu procedur gwarancyjnych jak również wsparcie podczas szkoleń oraz audytów gwarancyjnych prowadzonych dla Dealerów oraz Importerów.
Naszym celem jest pomoc we wdrażaniu efektywnych praktyk biznesowych oraz uzyskanie wysokiego poziomu gwarancji producenta i wymagań dotyczących obsługi posprzedażowej.

Requirements

Nasz współpracownik powinien posiadać doskonalą wiedzę na temat Dealerów oraz producentów samochodów, a także zasad wykonywania napraw gwarancyjnych i obsługi posprzedażowej w branży motoryzacyjnej.

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku Doradcy Serwisowego lub na podobnym stanowisku w branży motoryzacyjnej
  • Niezbędna wiedza o mechanice pojazdowej, mile widziane wykształcenie techniczne o profilu motoryzacyjnym,
  • Znajomość problematyki reklamacji i gwarancji
  • Prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do wyjazdów służbowych
  • Umiejętności organizacyjne i handlowe jak i wysoka kultura osobista
  • Terminowość wykonywanych zadań
  • Samodzielność, asertywność i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Doskonała znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym oraz chęć jego doskonalenia

We offer

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku
  • Rozbudowany system szkoleń wewnętrznych
  • Dużą samodzielność w realizacji zadań
  • Home-Office oraz samochód służbowy

 

Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta