Gomez to multibrandowe salony stacjonarne i internetowy dom mody gomez.pl oferujące odzież, obuwie, torebki i akcesoria najlepszych marek premium na świecie. W naszej ofercie znajdziecie najnowsze kolekcje marek takich jak: Red Valentino, Michael Kors, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Guess, Liu Jo, Calvin Klein, Pinko, Versace, Lagerfeld, Lauren Ralph Lauren, Lacoste i inne. Wierzymy, że ubranie jest integralną częścią każdego z nas – jest odzwierciedleniem naszej osobowości i charakteru. Kochamy modę i żyjemy nią. Chcemy wciągać naszych klientów i pracowników w pełną przygód podróż po stolicach mody na całym świecie, najnowszych trendach i nowatorskim designie. Wciąż nam mało, dlatego cały czas się rozwijamy powiększając ofertę o nowe marki i zmieniamy salony, bo dbamy o najwyższy komfort naszych klientów.
Aktualnie, w związku z dynamicznym rozwojem, do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:
- prowadzenie działań marketingowych firmy w obszarze e-commerce;
- planowanie i realizacja kampanii w kanałach e-commerce (AdWords, Social Media, afiliacja, remarketing);
- optymalizacja pozycjonowania;
- planowanie i przygotowywanie kampanii e-mail;
- analiza skuteczności kampanii i raportowanie wyników.
- min. roczne doświadczenie w prowadzeniu działań z zakresu marketingu on-line/e-commerce;
- znajomość Google AdWords, Google Shopping, Google Tag Manager, Facebook Ads Manager;
- wiedza z zakresu trendów rynkowych w obszarze e-commerce i narzędzi wspierających sprzedaż;
- bardzo dobra znajomość Google Analytics i mierników efektywności e-kampanii;
- kreatywność, zaangażowanie, bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Bogaty pakiet benefitów m. in. Karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe;
- Imprezy integracyjne;
- Atrakcyjne rabaty pracownicze na nasze kolekcje;
- Możliwość pracy z najlepszymi markami modowymi;
- Dla najlepszych możliwość dalszego rozwoju w ramach struktur Gomez.