Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Krościenko
Ogłoszenie o naborze Nr 29276
Warunki pracy
- czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej (praca w systemie jednozmianowym),- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca wykonywana w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym (również powyżej 4 godzin dziennie),
- brak podległych pracowników.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: I piętro w budynku w Placówce Straży Granicznej w Krościenku. Budynek nie posiada windy i nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz inne urządzenia
biurowe (np. telefon, fax, kserokopiarka, niszczarka, skaner).
Na zewnątrz budynku znajdują się miejsca parkingowe dla pracowników.
Brak czynników szczególnie utrudniających wykonywanie zadań.
Cel istnienia stanowiska: prowadzenie prac kancelaryjnych, sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochroną dokumentów jawnych i niejawnych w kancelarii oraz u wykonawców, którym udostępniono takie dokumenty.
Zakres zadań
- prowadzenie trwałych i pomocniczych urządzeń ewidencyjnych oraz innej dokumentacji związanej z działalnością kancelarii w celu zapewnienia prawidłowego ewidencjonowania dokumentów
- wydawanie, na potrzeby wykonawców, urządzeń służących ewidencjonowaniu wytworzonych i przechowywanych dokumentów niejawnych w celu właściwego wykonywania przez nich obowiązków
- kompletowanie i przygotowywanie akt zakonczonych spraw w celu przekazania do własciwego archiwum
- sprawowanie nadzoru nad właściwym oznaczaniem i ewidencjonowaniem dokumentów przez pracowników i funkcjonariuszy w celu właściwego ich klasyfikowania
- odnotowywanie faktów zmian klauzuli dokumentów w urządzeniach rejestracyjnych w celu właściwego ich klasyfikowania
- prowadzenie i aktualizacja wykazów osób upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych posiadajacych stosowne poświadczenie oraz wykazu osób uopoważnionych do przekazywania dokumentów poza kancelarię w celu zapewnienia uprawnionego dostępu do tych dokumnetów
- wykonywanie zgodnie z posiadanym upoważenieniem w zastępstwie inspektora - kierownika Kancelarii Ogólnej czynnosci z zakresu jego kompetencji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy kancelaryjnej
- obsługa komputera i programow edytorskich
- umiejetność analitycznego myślenia
- umijetność stosowania przepisów prawa w praktyce
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe