Firma Work & People Sp. z o.o jest Agencją Pośrednictwa Pracy w kraju i za granicą (numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia to 3779/3) i od powstania w 2007 roku wspiera koncerny i grupy kapitałowe renomowanych firm zagranicznych i krajowych w zakresie rekrutacji stałych oraz pracy tymczasowej.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy pracowników na stanowisko :
Helpdesk Administrator
Miejsce pracy: / Biskupice Podgórne
Zakres obowiązków:
- całościowa odpowiedzialność za obszar helpdesk
- wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów ze sprzętem i oprogramowaniem
- wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów z dostępem do sieci
- zarządzanie stacjami roboczymi oraz pozostałymi urządzeniami sieciowymi (drukarki, skanery itp.)
- zamawianie, instalacja i konfiguracja sprzętu oprogramowania
- optymalizacja procesów helpdeskowych
Wymagania:
- minimum rok doświadczenia w dziale Helpdesk lub na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość MS Windows 7/8/10
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office (konfiguracja MS Outlook, Excel)
- znajomość protokołów TCP/IP
- umiejętności konfigurowania urządzeń peryferyjnych
- znajomość środowiska domenowego (Active Directory)
- znajomość budowy i konfiguracji komputerów stacjonarnych i laptopów
- umiejętność tworzenia narzędzi do automatyzacji rutynowych procesów i zadań
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- dobra organizacja pracy, komunikatywność oraz nastawienie na pomoc użytkownikom
Dodatkowym atutem będzie:
- CCNA – Routing & Switching
- chęć rozwoju w kierunku administracji infrastrukturą sieciową
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta
- możliwość rozwoju w kierunku administracji infrastrukturą sieciową
- umowę o pracę
- ciekawe stanowisko oraz przyjazną atmosferę
- atrakcyjne wynagrodzenie